کد خبر: 852325
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
معاون سیاسی سپاه عاشورا :
معاون سیاسی سپاه عاشورا با اشاره به نزدیکی زمان انتخابات گفت : در قرن 21 آمریکا دنبال برپایی دهکده جهانی برای خودش است و درصدد شکست ایران برای رسیدن به اهدافت خود است، اگر مسؤولان مدیریت جهادی کنند مشکلات کشور در همه زمینه ها قابل حل است.
علی‌حسین هاشم پور در حاشیه نشست روشنگری در جمع جوانان خسروشاه  اظهار داشت: نشست‌های روشنفکری فقط مختص روزهای انتخابات نیست و این نشست‌ها از برنامه‌های متداول سپاه است که فرق نمی‌کند در چه روزی باشد. بسیج توانمند کشور شکر خدا در همه جای ایران آماده، حاضر و منتظر هستند تا روند انتخابات به درستی پیش برود.

معاون سیاسی سپاه عاشورا عنوان کرد: محور بحث امروز در مورد برخی شیطنت‌های دشمنان در آستانه انتخابات و بعضاً با زبان برخی افراد در داخل کشور و خارج کشور بازگو می‌شود، امروز تمام بلند‌گوهای دشمنان ما و رژیم‌های استکباری در آستانه انتخابات اعلام می‌کنند ایران نمی‌تواند راه دموکراسی را ادامه بدهد و مجبور هستند با ما همراه بشوند.

هاشم پور ادامه داد: ملت ایران دشمنان را خوب می‌شناسد؛ اگر از ما تعریف کند باید شک در صداقت او داشته باشیم و اگر از ما ناراحت باشد باید یقین داشته باشیم که ما موفق شده‌ایم .

وی خاطرنشان کرد: شکرخدا  38 سال بعد از انقلاب آن گردنه‌هایی که روزی ناممکن بودند را رد کرده‌ایم و حتماً این پیچ تاریخی رو به رو را ملت ایران رد خواهد کرد و جهان منتظر آن است که ببیند که این پیچ را ملت ایران به چه نحوی رد می‌کند.

هاشم‌پور ادامه داد: دشمنان ما می‌خواهند ساقط شدن ایران را ببینند، آمریکا در قرن 21 دنبال دهکده جهانی است و می‌خواهد در دنیا کدخدایی کند،معتقد است در جهان کسی جز او شایستگی حکومت ندارد، این دهکده جهانی فقط در مکتب‌های امروزی وجود ندارد بلکه در «تورات» و «تلمود» هم وجود دارد ولی به خاطر اینکه پروتکل یهود و صهیونیسم اجرا شود این مطلب در قالب دهکده جهانی مطرح شده است .

معاون سیاسی سپاه عاشورا گفت:باید پرسید آیا در مقابل دهکده جهانی آمریکا کشوری را به جز ایران می‌بینید؟ قطعاً غیر از انقلاب اسلامی ایران مانعی نخواهند یافت چرا که 38 سال است مانع شدیم در مقابل به وجود آمدن این دهکده جهانی و به ثمر رسیدن خواسته یهود و صهیونیست، اگر کوچکترین غفلتی انجام دهیم همان جعل ایدئولوژیک یهود و صهیونیسم به وقوع خواهد پیوست .

هاشم پور ادامه داد: 38 سال قبل شاه مخلوع در کنفرانس مطبوعاتی اظهار کرد که این ملت توان هیچ‌کاری را ندارد و باید آمریکا بر آن حکومت کند اما ملت ایران طی 38 سال اثبات کرد که اگر آمریکا را کنار بگذارد، توان پیشرفت را در هر عرصه‌ای دارد.

معاون سیاسی سپاه عاشورا گفت: ایران همان مملکتی بود که نخست وزیر کشور آقای رزم آرا به ملاقات نمایندگان مجلس آمد و گفت که شما توانایی ساخت یک «آفتابه» را ندارید چه ادعایی دارید بر ملی کردن صنعت نفت؟ امروز ایران کشوری است که در تمام عرصه‌ها حرف برای گفتن دارد.

هاشم پور ابراز داشت: هیچ تفکری در دنیا به جز انقلاب اسلامی در مقابل آمریکا ایستادگی لازم را نداشته و  ندارد پس آمریکا هم در این مورد بی‌تفاوت نمی‌تواند باشد و در تلاش است به هر نحوی جلوی پیشرفت ان را بگیرد.

وی با اشاره به ترور 17 هزار نفر از فرزندان این مرز و بوم در طول 38 سال گذشته عنوان کرد: برخی‌ به دنیال این هستند که با دشمن به خصوص آمریکا عکس یادگاری بگیرند در حالی که آنها قاتل ملت‌های آزاده به خصوص جوانان ما هستند.

هاشم پور ادامه داد: جالب است اگر کسی مقابل آنها ایستادگی کند «آیت الله قتل عام» لقب می‌گیرد ولی اگر داعش وارد این مملکت بشود و هر جنایتی را انجام بدهد باید براساس این تفکر به این افراد دسته گل بدهیم نه اینکه حکم اعدام برای این افراد اجرا شود .

وی  گفت: بعضی‌ها به خاطر مسائل سیاسی حتی آماده‌اند زیر پرچم اسرائیل باشند و تائید شوند، ملت ایران  این عرصه‌ها را طی کردند به غیر از 17 هزار ترور ، 250 هزار شهید ، 500 هزار جانباز را به خاطر ماندن بر سر اعتقادشان در مقابل تفکر آمریکایی از دست داده‌اند .

هاشم پور ادامه داد:دشمن از طرق مختلف در صدد نابودی ایران بوده و همچنان هست، آمریکا با راه انداختن جنگ ایران و عراق  به جایی نرسید و تنها حامی ایران در جنگ هشت ساله  حافظ اسد رئیس جمهور سوریه بود که حتی اعلام کرد من حاضرم به خاطر دفاع از مردم ایران یک جبهه تشکیل بدهم در مقابل صدام ولی سیاست ایجاب کرد پشتیبانی کنند و کردند.

معاون سیاسی سپاه عاشورا ادامه داد: این شیخ نشینان خلیج فارس هر چه پول داشتند در اختیار صدام گذاشتند اما به همت جوانان غیور ایران اسلامی مجبور به عقب‌نشینی شدند.

هاشم پور گفت: در دهه‌های بعد از انقلاب حتی یک وجب از خاک این کشور در هیج درگیری یا جنگی از دست نرفت در حالی که رژیم شاهنشاهی فقط با 2 عهدنامه، 17 ولایت ما را از دست داد .

وی با اشاره به نفوذ در مسؤولان ادامه داد: ما به این بخش از تاریخ اشاره نکردیم که همین مردم قطعی زده و فقیر قره‌داش، شکی، شروان و دریند  زمانی که روس‌ها حمله کردند درخواست کردند که ما مورد تهاجم قرار گرفتیم به ما کمک کنید، یک روحانی به نام سید‌محمد مجاهد لباس رزم پوشید و به یاری مردم این شهر‌ها رفت و ظرف سه هفته تمام مناطق از دست رفته، پس گرفته شد.

هاشم‌پور تاکید کرد: در طول تاریخ و در اثر بی‌کفایتی شاهان و به عبارتی در 200 سال اخیر با دو قطعنامه 17 ولایت و در  یک قطعنامه سلیمانیه، هرات و بحرین از ایران جدا شد اما در طول هشت جنگ ایران و عراق با ان هجمه بی‌امان دشمن در حالی که دنیا به کمک صدان امده بود، یک وجب از خاک کشور از دست نرفت، اگر در زمان جنگ خیانت‌های داخلی امثال بنی‌صدر‌ نبود شاید در سال‌های اول جنگ را خاتمه داده بودیم .

معاون سیاسی سپاه عاشورا گفت: آمریکایی‌ها مدت‌هاست به این واقعیت رسیدند که از لحاظ سخت‌افزاری نمی‌تواند مقابل ایران دوام بیاورد این حالی است که برخی مسؤولان ما می‌گویند آمریکا قوی است و با یک بمب اتم تمام زیرساخت‌‌های ما را نابود می‌کند، شاید قدرت ما کمتر باشد و حتی تعداد هواپیماهایمان هم  از عربستان کمتر باشد اما قدرت تنها این سلاح‌های جنگی نیست، تنها بمب اتم نیست چرا که اگر این بود، پاکستان دارای مقدار قابل توجهی بمب اتم است اما هر روز بمب‌گذاری، ترور و ... در این کشور اتفاق می‌افتد.

هاشم پور ادامه داد: فرمانده نیروی زمینی آمریکا اعلام کرده است که نیروی زمینی حتی 40 درصد آمادگی در مقابل ایران ندارد، فرمانده نیروی هوایی آمریکا می‌گوید ناوگان هوایی‌ فرسوده است و نیاز به بازسازی دارد، فرمانده ارتش آمریکا می‌گوید ما می‌توانیم به ایران ضربه بزنیم اما جواب ایران برای ما گیج‌کننده  خواهد بود و نمی‌دانیم چه خواهد کرد .

وی اعلام کرد: وزیر دفاع آمریکا حین مذاکرات گفت که ما برآورد کردیم می‌توانیم زیرساخت‌های ایران را ظرف 2 ساعت از بین ببریم که در جواب نیروی مساح اماده ما اعلام کرد تمام پایگاه‌های آمریکا را ظرف نیم ساعت از بین خواهیم برد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر