کد خبر: 852303
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۸
فرمانده مرزباني ناجا با اظهار اميدواري به برگزاري انتخاباتی پر شور گفت: مرزبانان سراسر كشور با آمادگي كامل، با هرگونه نا‌امني به ويژه در آستانه انتخابات، برخورد خواهند كرد.
سردار قاسم رضايي به اتفاق هيئتي از فرماندهان و معاونان ستادي مرزباني در راستاي ارزيابي آمادگي عملياتي و اطلاعاتي مرزبانان و نيز بازديد و پايش سراسري مرزهاي سيستان و بلوچستان به اين استان سفر كرد.
وي پس از بازديد از مرزهاي استان، در نشست با فرماندهان هنگ‌ها و يگان‌هاي تكاور با تأكيد بر آمادگي كامل مرزبانان و اشراف اطلاعاتي و عملياتي بر مرزهاي ميهن اسلامي در آستانه انتخابات افزود: مرزبانان سراسر كشور با آمادگي كامل با هرگونه نا‌امني به ويژه در آستانه انتخابات برخورد خواهند كرد.
 
سردار رضايي گفت: خوشبختانه در بازديد و پايش مرزها، شاهد ارتقاي آمادگي رزمي و اشرافيت اطلاعاتي مرزبانان استان بوديم كه پيام سنگيني را براي گروه‌هاي تروريستي منطقه در بردارد و به آنان هشدار مي‌دهد كه مرزبانان ما با هوشياري و آمادگي كامل از مرزهاي مقدس جمهوري اسلامي ايران حراست مي‌كنند.
فرمانده مرزباني با بيان اينكه مرزبانان پرتلاش سيستان و بلوچستان از هر جهت با ارتقاي توان عمليات رزمي و اشرافيت اطلاعاتي منطقه، ضمن آمادگي صددرصدي در مبارزه با اشرار منطقه، در كنار آن نيز مطالبه جدي براي حضور و مسئوليت‌پذيري مرزبانان پاكستان در مرزهاي مشترك خود دارند.
وي تأكيد كرد: دولت و مرزباني پاكستان بايد در حراست مرزهايشان احساس مسئوليت بيشتري كنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار