کد خبر: 852081
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت : هزار و 600 عنوان برنامه ویژه گرامیداشت سوم خرداد و فتح خرمشهر به مدت سه روز دراین استان برگزار می شود.
 سرهنگ پاسدار محمدحسین سلامی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: 300 برنامه ویژه گرامیداشت عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر با حضور سازمان های مردم نهاد و جوانان غیور استان از روزهای دوم تا چهارم خرداد برگزار می شود.
وی اظهارداشت : گرامیداشت عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر در 39 واحد دانشگاهی با 224 عنوان برنامه برگزار می شود که این امر در ترویج فرهنگ شهادت در بین دانشجویان استان سمنان بسیار تاثیرگذار است.
وی خاطرنشان کرد : در سال گذشته بیش از چهار هزار و 50 نفر از مردم شهید پرور استان سمنان از طریق کاروان های راهیان نور به مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس سفر کردند که در گسترش فرهنگ ولایی جامعه تاثیر شایانی دارد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان این که 2 همایش گرامیداشت سوم خرداد در دانشگاه علوم پزشکی و سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در دوم خرداد ماه 96 برگزار می شود، گفت : ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین کارکنان دستگاه های دولتی می تواند در افزایش خدمات رسانی این افراد به آحاد جامعه تاثیرگذار باشد.
اسلامی عطرافشانی و گلباران مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را از دیگر برنامه این ایام برشمرد و تصریح کرد : بیش از 150 عنوان برنامه با مشارکت فرمانداری ها و شهرداری های استان همزمان با گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر برگزار می شود.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ادامه داد : استان سمنان همزمان با آزاد سازی خرمشهر و حماسه سوم خرداد بیش از 192 شهید را تقدیم ایران اسلامی کرد و مردم جنوب کشور همواره از سمنانی ها به عنوان جهادگران بی ادعا و مخلص نظام جمهوری اسلامی یاد می کنند.
استان سمنان در دوران هشت دفاع مقدس بیش از سه هزار شهید را تقدیم ایران اسلامی کرده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار