کد خبر: 852060
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
جبهه مردمي نيروهاي انقلاب از اقدام شجاعانه و فداكارانه محمد باقر قاليباف در ائتلاف با حجت‌الاسلام رئيسي تقدير كرد.
در بخشي از اين بيانيه تصريح شده است: محمد باقر قاليباف فرزند معنوي حضرت روح‌الله (ره) و سرباز فداكار امام خامنه‌اي ( مد ظله العالي) در آوردگاه دوازدهمين انتخابات رياست جمهوري بار ديگر نشان داد كه بزرگ‌ترين هنر مردان خدا عبور از سيم خاردارهاي هواپرستي و منفعت طلبي است و آنجا كه پاي حمايت از آرمان‌هاي انقلاب و نظام اسلامي و تحقق مطالبات مردم و رفع مشكلات كشور به ميان مي‌آيد، سبكبار و سبكبال از همه زرق و برق‌هاي افسونگر به سلامت عبور خواهند كرد تا در فراق حقيقت‌هاي اساطيرگونه‌اي چون همت‌ها، باكري‌ها، شوشتري‌ها، كاظمي‌ها و همداني‌ها، بيش از اين انگشت حسرت و هجران به دندان نگيريم و قدر داشته‌ها و سرمايه‌هاي بي بديل خود را بيش از اين بدانيم.
 
اين بيانيه مي‌افزايد: دكتر قاليباف در حالي با اعلام حمايت از حجت‌الاسلام ابراهيم رئيسي، از نامزدي رياست‌جمهوري دوازدهم عبور كرد كه پرچم مبارزه با طبقه ويژه‌خوار و متفرعن را بر زمين نگذاشته و در ركاب سردار ديگري از تبار پاكي و صداقت كه در دل و جان مردم خوش درخشيده است، شمشير مي‌زند و به خيمه‌گاه ظلمت و فساد و تباهي نزديك شده است. جبهه مردمي نيروهاي انقلاب تصريح كرده است: بصيرت مثال‌زدني دكتر محمد باقر قاليباف براي همگرايي جبهه انقلاب، حجت را براي همه ما وفاداران به نظام اسلامي تمام كرده است. او راه عبور عزتمندانه و شرافتمندانه ملت ايران از ظلمت اشرافيت و ناكارآمدي را هموار كرد و اين هنر و موقعيت‌شناسي جبهه ياران انقلاب اسلامي را مي‌طلبد كه در آخرين ساعات باقي مانده با هوشمندي و بصيرت، عمود خيمه‌هاي قبيله اشراف را به زير بكشند و راه را براي حاكميت مردم و مستضعفان و پيشرفت و تعالي كشور بگشايند. اكنون كه اين سرباز هميشگي انقلاب مسير را براي خدمتگزار ديگري از قبيله انقلاب هموار كرده است، تكليف بر همگان روشن شده است. در اردوگاه ياران انقلاب، واقعه‌اي بزرگ به وقوع پيوسته و «الفت مؤمنانه» در اوج زيبايي به بار نشسته. تا جمعه 29 ارديبهشت راهي نيست. همه بايد بپا خيزيم. همت و توان جهادي خود را بكار گيريم و بر ظلمت تباهي و نااميدي بتازيم. بارقه‌هاي اميد فروزان‌تر از هميشه است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
0
0
حقیقتا مردم از اینهمه فضایل و بزرگواری های این سردار و سرباز وطن بی اطلاع بودند ولی بهر صورت کار بزرگ و حساب شده ایی انجام دادند . هم امار رای جناب رییسی را بالا بردند و هم خاطره تلخ شکست های قبلی را برای خود تکرار نکردند. درود بر این مرد بزرگ و زحمت کش شهر داری تهران
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار