کد خبر: 851911
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل:
رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۹۵۰ هزار نفردر استان واجد شرایط هستند که ۳۸ هزار و ۸۸۰ نفر رای اولی به پای صندوق‌های رای می‌آیند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،ناصر نصیری در جلسه ستاد انتخابات استان اردبیل اظهار داشت:  واجدین شرایط استان برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 950 هزار نفر هستند که 38 هزار و 880 نفر رای اولی به پای صندوق‌های رای می‌آیند.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و آسیب‌شناسی ادوار گذشته، تمامی تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم، امن و باشکوه اندیشیده شده است که امیدواریم با اقدامات انجام یافته شاهد برگزاری انتخابات به صورت باشکوه و سالم باشیم و با حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای دیگر بیافرینیم.

 رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: جمعیت پرشور رای اولی‌ها نشان از شور و حال خاصی است که در انتخابات امسال شاهد آن خواهیم بود که خوشبختانه هم‌اکنون با فراهم کردن تمهیدات لازم در راستای برگزاری انتخابات پیش‌رو هیچ دغدغه و مشکلی در این زمینه وجود ندارد و آخرین روزهای برگزاری انتخابات به خوبی سپری می‌کنیم.

نصیری بیان کرد: به تعداد یک هزار و 595 شعبه اخذ رای در استان برای جمع‌آوری آرای مردم اختصاص یافته که یک هزار و 292 شعبه به صورت ثابت و 303 شعبه به صورت سیار فعالیت خواهند کرد تا مردم با هیچ مشکلی در این زمینه مواجه نشوند و همه بتوانند به راحتی به پای صندوق‌های رای بروند.

وی تصریح کرد: با اقدامات انجام یافته 516 شعبه برای شهرهای استان و یک هزار و 79 شعبه برای روستاهای استان پیش‌بینی شده است که خوشبختانه در حال حاضر در این زمینه با مشکلی مواجه نیستیم و توانسته‌ایم تمامی بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات را به طور کامل آماده کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر