کد خبر: 851893
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید:
مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید کشور گفت: سال گذشته اعتباراتی به ۵۰ روستای گردشگری اختصاص دادیم و برای امسال در صدد برنامه‌ریزی برای توسعه گردشگری ۱۰۰ روستا هستیم.

به گزارش جوان در کردستان، اصغر نورالله‌زاده در مراسم بهره‌برداری و افتتاح هتل شادی اورامان تخت، اظهار داشت: برای توسعه این منطقه یکی از اولویت‌های صندوق کارآفرینی امید بود.

وی افزود: در صدد هستیم برای توسعه کشور از روستاها شروع و کم کم به سمت مراتب بالاتر بیایم و این سلسله مراتب را در توسعه کشور مد نظر داریم.

نورالله‌زاده بیان کرد: در بررسی روستاها مزیت‌های هر منطقه در نظر گرفته شده و مورد حمایت قرار می‌دهیم.

وی ادامه داد: دسترسی کم به مناطق روستایی یکی از دلایل مهم توسعه نیافتگی روستاهای ما در کشور است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: فرایند توسعه و بازرسی میدانی لازم و ملزم یکدیگر هستند و باید بیشتر به آنها توجه شود.

وی ادامه داد: تا جایی که اختیارات مالی داشته باشیم به فکر پیشرفت و کارآفرینی در روستاها هستیم.

نورالله‌زاده خاطرنشان کرد: برای توسعه این منطقه از کردستان، جدا از اعتبارات استانی یک منبع اعتبار را در نظر گرفته‌ایم.

وی افزود: در ۳ سال گذشته غالب بر ۵۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به روستاها پرداخت کرده‌ایم که در کشور نزدیک به ۱۰۰ روستا را شامل می‌شود.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید تصریح کرد: در استان کردستان برای طرح اشتغال‌زایی به سه روستای نوره، پالنگان و سلین تسهیلات داده شده است.

وی گفت: برای روستاهایی که بالای ۲۵ خانوار و دارای شرکت تعاونی باشند این تسهیلات بدون کارمزد تا سقف ۴ میلیارد تومان می‌تواند تعلق گیرد و این امکان وجود دارد که حساب یارانه و یا سند ملک یا خودرو به جای ضامن تسهیلات داده شده بعنوان تضمین اخذ شود.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید بیان کرد: در دوره جدید حدود ۱۰۳ درصد رشد سود داشته‌ایم که بیانگر سیاست‌گذاری درست و بازپرداخت درست مردم است.

وی در پایان افزود: در طول سال ۹۴-۹۵ غالب بر ۵۰ روستا را حمایت کردیم و برای امسال در صدد برنامه‌ریزی برای توسعه گردشگری ۱۰۰ روستا هستیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر