کد خبر: 851883
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
حجت‌الاسلام دکتر سید‌ابراهیم رئیسی:
نکته مهم و اساسی مردم و دلسوختگان انقلاب این است که 38 سال از انقلاب می‌گذرد وما دولتی می‌خواهیم در تراز انقلاب تا در جامعه کار و تلاش برای مردم اطمینان‌بخش باشد.

سخنرانی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در اجتماع  بی نظیر وپرشکوه مردم  اصفهان در میدان امام خمینی (ره)‌ بیان داشت: سلام و درود بی پایان خدا بر شهدای عظیم شان استان اصفهان، 23 هزار شهید عالی‌قدرو بزرگوار، سلام  بر جانبازان و ایثارگران قهرمان و خانواده های محترم وصبورآنها کسانی که دل در گرونقلاب‌ دارندو سلام و درود بر شما مردم وزنان با ایمان وسخت‌کوش استان دینمدار ،ولایی ،هنرمندومومن اصفهان.

حجت‌الاسلام دکتر سید‌ابراهیم رئیسی بااشاره به کسب افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌ برکت حضور مردان و زنان بابصیرت در صحنه های متعدد عمر انقلاب اسلامی ودفع بلایا و تهدید هاچه در جنگ وچه در خطرات دیگرکه همه مرهون همین حضورهمه جانبه و بابصیرت شما مردم است.

وی خاطر نشان کرد: مردم دیگر تحمل شنیدن اخبار فساد پولشویی ودزدی را هر روز در رسانه هاندارند و اگر همین نقدینگی که در کشور و در این دولت ایجاد شد، بخشی از آن را در جهت تولید استفاده می‌کردند  هرگزاینهمه کارگاه‌ تعطیل نمی‌شد وخیل جوانان  مااز کار بیکار نمی‌شدند وامروز این شرایط برای مردم دیگر قابل تحمل نیست.

 کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت : ما بارها اعلام کرده ایم مردم دیگر نه به گذشته بازگشت را تحمل  می کنند ونه وضع موجود را ،بلکه تغییر وضع امروزکشور نیازمند دولتی انقلابی است که  بتواندچک برجام را نقد کند.

حجت الاسلام رئیسی با تاکید بر اینکه اگر شما نمی‌خواهید شغل و مسکن  را در کشورایجاد نمائید پس چطورخود را در معرض رأی مردم گذاشتید و جوانان ومردم را با امید به آینده دعوت می‌کنید؟

وی اذعان داشت : شما که دائم دم از کسری بودجه می زدید چطوردریافتی سازمان‌های حمایتی را 3 برابرکردید‌ ؟ واین بودجه را از کجا آوردید؟

رئیسی ادامه داد: نکته مهم و اساسی من به مردم و دلسوختگان انقلاب این است که 38 سال از انقلاب می‌گذرد وما دولتی می‌خواهیم در تراز انقلاب تا در جامعه کار و تلاش برای مردم اطمینان‌بخش باشد.

کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ‌ادامه داد: آیا این درست است که جوانان ایرانی بیکار باشند و مقابل خانوادهای خود خجالت بکشند، ما می‌توانیم چهره غم را از جامعه بزداییم و بیکاری را در جامعه برطرف کنیم وشادی واقعی رادر قلب وروح مردم نمایان کنیم.

وی بین کرد: شما می‌گویید مگر امکان دارد این همه شغل ایجاد شود در حالی که ‌امروز 18 میلیارد دلار کالا قاچاق می‌شود که اگر 10 میلیارد از قاچاق کم شود یک‌میلیون شغل ایجاد می‌شود.

حجت الاسلام رئیسی در باره مسکن مهربیان داشت : مسکن مهر انتظار مردمی است که خانه‌دار شوند و شما می‌گویید مسکن مهر نه، مسکن اجتماعی به مردم  شفاف بگویید چند واحد مسکن اجتماعی ساخته اید؟

وی در ادامه گفت : دولت بیاید به مردم بگوید در این دوره مدیریتش چه‌کارهایی کرده است و از مردم نیزسئوال کند که در این  چهارسال آیابه وعده‌های خود عمل کرده یا خیرچرا خود را در معرض پاسخ مردم قرارنمی دهد.

رئیسی بابیان اینکه دولت ازرقیب‌ خودهراس دارد وبا دورغگویی سعی بردیوارکشی بین مردم ایجاد کرده‌ است، افزود:مشکل امروز مردم حقوق شهروندی نیست درد مردم فشارهایی است که از ناحیه بی تدبیری وسر سپردگی شما به آنان وارد می شود وروح جامعه را خسته و بی رمق کرده است .

وی با اعلام این مطلب بیان نمود: حق شهروندی این است که بیکاران کار داشته باشند و حق این است که آنها از حقوق و کرامتشان برخوردار باشندو امروز مشکل کشور نبود اقدام و عمل است زیرا دوره حرف‌درمانی به پایان رسیده است .

وی تصریح کرد: مشکل امروز جامعه ما اختلاف در این نگاه است، مردم انتظار تغییر وضعیت را دارند، در برجام نیز این گونه بیان شد که آب خوردن هم به برجام بستگی دارد اما این نگاه شما درست نیست باید در هر کاری  برنامه باشد ،برنامه مهم است، ما نیز برنامه داریم تا گره های کور زده شده از ناحیه شما را باز کنیم واین نگرانی در بیانات رهبری مشهود است .

کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ادامه داد: حق هنرمند این است که یک هنرمند در گوشه بیمارستان به‌خاطر مشکلات مالی، افتاده باشد پس باید کاری کنیم تا کسی که مشکلی دارد مشکلش بدون فیلمبرداری حل کنیم واگرکسی یک فیلمنامه می‌نویسد بتواند با فرصت‌های مساوی و عادلانه تمام آنچه از ابتکار و خلاقیت برای او وجود دارد، بروز و ظهور کند.

رئیسی با اشاره به مشکلات موجود در کشور افزود: ‌در دولت کار و کرامت معتقد هستیم که همه آحاد و مدیران باید اهل کار باشند؛ ‌با اینکه وزیری هم تاجر و هم مدیر باشد، موافق نیستیم و ما با جوان، پیر، بازنشسته، ورزشکار و همه با کرامت برخورد می‌کنیم.

وی ادامه داد: من به‌عنوان یک طلبه، در صورت انتخاب به‌عنوان رئیس جمهور، در تمام استان‌های کشور علاوه بر استاندار به‌عنوان مدیر عالی اجرایی یک دفتر به‌عنوان نظارت و بازرسی زیر نظر رئیس جمهور برای نظارت روی تمام مدیران ایجاد می‌کنم که اگر کسی سخنی داشت، سخنش در تمام کشور شنیده شود.

‌رئیسی خاطرنشان کرد: مردم ایران از جهاد سازندگی خاطره خوش آبادی روستاها را دارند و ‌باید از روحیه جهادی برای آبادی روستاها و جلوگیری از مهاجرت روستاها استفاده کنیم.

وی  کفت :بارها گفته‌ام رقیب دولت نیستم؛ رقیب دولت، عملکرچهاراش است ومن رقیب فساد اداری و ناکارآمدی هستم.

رئیسی با بیان اینکه معتقدیم از همه ظرفیت‌ها‌ باید استفاده ‌و خط‌کش‌ها برداشته شود گفت: نماد ملی دولت من‌ کارت ملی مان است و همه مردم با همه سلایق می‌توانند برای کار و کرامت در کشور تلاش کنند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب، فرمودند انسان سیاسی کسی است که خود را شناخته و در زمان مناسب اقدام مناسب کند ومن از برادر عزیزم دکتر محمدباقر قالیباف که با زمان‌شناسی در راستای دولت کرامت انصراف دادند تشکر می‌کنم.

کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری بیان کرد: در دولت کار و کرامت از ظرفیت شخصی فردی اجتماعی و مدیریتی دکتر قالیباف و عزیزان دیگر استفاده خواهیم کرد.

وی گفت: امروز کشور در شرایطی نیست که هرکس از خود سخن بگوید، برخی انقلابی را بد‌ معنا می‌کنند، نگاه ما به منافع طولانی‌مدت نظام و نگاه عقلانی به کشورداری است.

‌رئیسی با ابراز "در جذب نیرو در ادارات مشکل داریم و به‌دنبال سامان دادن به وضعیت اداری کشور هستیم"، گفت:‌ معتقدیم جذب نیروی انسانی و نظام پرداخت عادلانه سود از اهمیت بسیاری برخوردار است و هرگز اجازه نمی‌دهیم دولت به نام شرکت، حیاط خلوت داشته باشد.

وی با یادآوری اینکه به‌دلیل مشاغل و مسئولیت‌ها اطلاعاتم نسبت به دیگر کاندیداها بیشتر است، اضافه کرد: با این حال، نخستین شرط کسی که می‌خواهد خود را به‌عنوان رئیس جمهور معرفی کند، آن است که ظرفیت داشته باشد و من هرگز امنیت ملی و منافع مردم را فدای منافع شخصی ام نمی‌کنم‌.

رئیسی خطاب به روحانی گفت : آقای روحانی، به‌خوبی می‌داند که قلب من صندوقچه اسرار است و می‌داند اگر لب به سخن باز کنم، کسی حریفم نیست اما کسی که در کسوت کاندیدااست باید ظرفیت داشته باشد وبا صبوری کارها را حل نماید.

تولیت آستان مقدس رضوی اظهار داشت : امروز مردم ‌از جناح‌بازی و باند ‌بازی ‌خسته شده‌اند و اینکه  نقل  حرف مردم شده باشد که بگویند دزدی میشود به ستوه آمده اند ودولت وظیفه دارد به مردم گزارش دهد که ساختار فسادزا را حل کرده است.

حجت الاسلام رئیسی در پایان اذعان داشت : اگر دولتی بعد از 4 سال بگوید عمده مشکلات مربوط به دولت قبل  بوده واین یعنی فرار از پاسخگویی در صورتی که دولت خیلی شفاف با مستدلات باید بگوید این کارها را انجام دادم‌‌ ومردم فهمیده انداعلام بدون اقدام براییشان اطمینان‌آور نیست .

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار