کد خبر: 851849
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
ائتلاف محمدباقر قاليباف با هم جبهه‌اي خود او را محبوب‌تر از يك كانديدا قرار داد. او ثابت كرد براي حفظ قدرت حاضر نيست به هر ريسماني چنگ بزند. قاليباف اثبات كرد كه وحدت در جبهه انقلاب امري فراتر از يك پيروزي است و ايثار كه نشانه مردان جهاد و شهادت است بايد همچنان بر شانه‌هاي مجاهدان انقلاب اسلامي بماند.
 
كناره‌گيري آسان و بدون شرط قاليباف را مي‌توان الگويي از تسلط گفتمان خدمت به جاي گفتمان قدرت در يك مدير جهادي دانست. عزت در همين كشاكش توليد مي‌شود و بزرگي در همين تواضع جوانه مي‌زند. اميد در جبهه نيروهاي انقلاب اينگونه شكوفه مي‌زند، قاليباف دو كار اساسي كرد و رفت.
 
 اول پرده از چهره اشرافيت و «اصحاب رانت» بر كشيد و آن را مستند كرد و در نقطه مقابل خود را و اموال خود را به نمايش عمومي گذاشت تا همه  بدانند مردان جهاد و شهادت به مطاع دنيا آلوده نشده‌اند و نخواهند شد.
 
او ثابت كرد مي‌توان كارنامه داشت و مي‌توان نفر اول جريان در اجتماع بود اما مصلحت بالاتري را ترجيح داد. تصوير اصحاب رانت امروز در آئينه ملت تثبيت شد و كار خودرا خواهد كرد. آهنگ وحدت كه گمشده جبهه انقلاب بود با عمل انقلابي اين مرد پرتلاش وارد فضاي جديدي شد و مي‌تواني الگويي براي همه اعصار باشد. اميد است نظام جمهوري اسلامي از خدمات اين سرباز هميشگي امام و رهبري در راستاي حل معضلات مردم همچون سابق استفاده نمايد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
0
0
دل در گرو الله بگذاریم ،میبینیم هیچ تصمیمی وهیچ کاری سخت نیست؛سردار قالیباف چنین کرد . یک معامله پرسود؛دنیا وآخرت خود وخانواده اش را تضمین کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار