کد خبر: 851760
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹
عضو کميسيون برنامه و بودجه با بيان اينکه دولت بدون مجوز مجلس ۲۰ هزار ميليارد تومان از خزانه برداشت کرده و در شب انتخابات بين مردم توزيع مي‌کند، گفت: متأسفانه بايد اذعان کرد که خيال رئيس‌جمهور از مراجع نظارتي مانند ديوان محاسبات راحت است.
حسينعلي حاجي‌دليگاني در گفت‌وگو با تسنيم با بيان اينکه در روزهاي اخير واريز مبالغي به حساب سرپرستان خانواري که يارانه آنها قطع شده بود، موجب تعجب نمايندگان مجلس شده است، گفت: مجلس چه در قانون بودجه 95 و چه در قانون بودجه سال 96 هيچ‌گونه منبعي براي بازگرداندن يارانه به افرادي که از ليست دريافت يارانه حذف شده بودند، در نظر نگرفته است و معلوم نيست پول‌پاشي شب انتخابات دولت به استناد کدام ماده قانوني صورت گرفته است. حاجي‌دليگاني تأکيد کرد: برخي شواهد از برداشت 20 هزار ميليارد تومان از حساب خزانه‌داري کل کشور براي پرداخت ميلياردها تومان يارانه در شب انتخابات خبر مي‌دهد. در اين بين مشخص نيست نهادهاي نظارتي در قبال اين تخلف آشکار دولت چه اقدامي انجام خواهند داد و سکوت اين نهادها امروز شبهه همراهي با دولت را ايجاد کرده است. وي ادامه داد: متأسفانه بايد اذعان کرد با ارتباطي که در ديوان محاسبات با برخي اعضاي دولت ايجاد شده است، اين دستگاه نظارتي کارکرد مناسبي از خود ارائه نداده است و به نظر مي‌رسد خيال آقاي روحاني از ديوان محاسبات راحت است. در واقع زماني هم که اعلام شود دولت تخلفي کرده يک نوع اعتماد خاطر وجود دارد که ديوان محاسبات برخورد قاطعي صورت نخواهد داد. همين ضعف در عملکرد باعث شده است شاهد اعمال خلاف قانون اين‌چنيني باشيم. وي با بيان اينکه آقاي روحاني احساسش اين است که به آخر خط رسيده و از همين روي دو فعاليت همزمان را انجام مي‌دهد، گفت: مسير اول پخش پول در شب انتخابات است، 20 هزار ميليارد تومان بودجه عمراني دو سال پيش کل کشور است، اين يک تخلف انتخاباتي بزرگ است و عدم رسيدگي دستگاه‌هاي نظارتي جاي بحث دارد. حاجي ادامه داد: مسير دوم که روحاني در پيش گرفته، بيان مطالب ساختار شکنانه است، او با حمله به نهادهاي متعلق به نظام يک پيام معنادار را به اقشار مورد نظرش مي‌فرستد تا آنها رأي به اين تفکر ساختارشکنانه روحاني بدهند و اين بدترين راه سوءاستفاده از نظام است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احمد پالشی شماره کارت ملی2259487467 شماره تلفن 09112789087
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
0
0
حدود سه سال قبل بدون دلیل مستندی یارانه من باز نشسته را قطع کردند در صورتیکه به افرادی که روزانه بیش از ماهیانه من در امد دارد یارانه قطع نشد ضمنا برای من پیام امد ولی یارانه واریز نشد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار