کد خبر: 851644
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
قالیباف :
شرایط سخت کشور، بحران صنعتی و مخصوصا بحران آب زاینده رود کارنامه ناکارآمدی این دولت است

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یکشنبه شب در جمع مردم اصفهان در باشگاه پیروزی  اظهار داشت: استان اصفهان 23هزلر شهید تقدیم انقلاب نمودند ونقطه ای نیست که خون فرزندان این استان برای این کشور بر زمین نریخته باشد و همه قوم ها و ادیان یکپارچه برای عزت ایران در تلاش هستند.

محمدباقر قالیباف در استقبال بی نظیر مردمی گفت: مطمئن باشید در اولین قدم سیستم مالیات را به نفع 96 درصدی‌ها تغییر می‌دهیم و 4 درصدی‌ که در شرایط فعلی بیشترین منفعت را می‌برند و مالیاتی پرداخت نمی‌کنند و مالیات را از کسبه جز و تولیدکننده‌های کوچک و متوسط می‌گیرند به عکس خواهد شد.

وی افزود: از اینکه امشب در جمع گرم شما هستم خوشحالم؛ متأسفانه ناکارآمدی مدیران این استان قوی را هم مانند دیگر استان ها ضعیف کرده است.

قالیباف ادامه داد: شرایط سخت کشور، بحران صنعتی و مخصوصا بحران آب زاینده رود کارنامه ناکارآمدی این دولت است.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه اصفهان ظرفیت پیشرفت در حوزه‌های مختلف را دارد خاطرنشان کرد: جوانانی که اینجا هستند آرزوی دیگر کشورها هستند اما وقتی مسؤولان به این سمت می‌روند که به جای خدمت به مردم به سمت تجارت و دغدغه‌های خودشان هستند؛ در آستانه بحران اجتماعی قرار داده است.

وی اضافه کرد: وقتی یک جوان  برای معیشتش کلیه خود را بفروشد وشبها در گور بخوابد از این ادم انتظار دین نباید داشت چه‌بسا دین خود را نیز بفروشد این است تدبیر وامید .

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: امام فرمودند «این انقلاب متعلق به مردم است و مسؤولان به سمت زراندوزی حلال هم نروند» اما امروز روحیه تجارت مأبانه همه فرصت‌های منابع انسانی و اقتصادی ما را در اختیار رانت‌خوارانی قرار داده که با قاچاق 25 میلیارد دلار کمر تولیدکننده را بشکنند.

قالیباف با اشاره به مشکلات کشاورزان عنوان کرد: کشاورزان تولید خود را با زحمت برداشت می‌کنند اما یا سودی نمی‌برند یا کمترین بهره را می‌برند و بعضاً محصول خود را در آن زمین دفن می‌کنند.

وی تصریح کرد: بودجه جاری کشور در ابتدای دولت 104 هزار میلیارد بود اما اکنون بعد از سه سال به 330 هزار میلیارد تومان رسیده است.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه 45 هزار تومان یارانه سال 89 حق مردم بوده است، بیان داشت: قدرت آن 45 هزار تومان اکنون به 15 هزار تومان رسیده است.

قالیباف تأکید کرد: این مبلغ اکنون باید به 150 هزار تومان برسد، دولت این پول را خودش خرج می‌کند ولی معتقد است اگر مردم این پول را خرج کنند گرانی ایجاد می‌شود.

وی همچنین گفت: این تحول اقتصادی است که نسبت به مردم متعهد شده‌ام و در هر زمان که مسؤولیتی داشتم نبوده که تعهدی بدهم و به آن عمل کنم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت حرف و شعار نیستیم بلکه دولت حرف و عمل هستیم تصریح کرد: یک نمونه مترو است، دولت چند سال است مشکل را حل نکرده اما قریب به 300 کیلومتر مترو در تهران فعال شده است.

قالیباف ادامه داد: همه این امکانات باید در تمام شهرها و نقاط کشور برود و ظرفیتش وجود دارد و معتقدیم هم ظرفیتش هست، هم می‌توانیم و هم می‌شود.

وی اظهار داشت: مطمئن باشید در اولین قدم سیستم مالیات را به نفع 96 درصدی‌ها تغییر می‌دهیم و 4 درصدی‌های که در شرایط فعلی بیشترین منفعت را می‌برند و مالیاتی پرداخت نمی‌کنند و مالیات را از کسبه جز و تولیدکننده‌های کوچک و متوسط می‌گیرند به عکس خواهد شد.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: نتیجه وضعیت فعلی این می‌شود که وام‌های کلان را عده کمی می‌گیرد اما مردم برای یک وام 10 میلیونی ماه‌ها باید در صف باشند.

قالیباف خاطرنشان کرد: خودمان را متعهد می‌دانیم که از مکان همین درآمدها،‌ ضمانت وام‌های زیر 15 میلیون را دولت مردم خواهد کرد تا بدون ضامن این وام‌ها اعطا شود و مردم در صف بانک‌ها نمانند.

وی اضافه کرد: مطالعه دقیق در این زمینه انجام داده‌ام و متعهد می‌شودم 5 میلیون شغل را در این دوره 4 ساله ایجاد خواهیم کرد و شمارشگر آن را در روز اول دولت روشن می‌کنیم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پایان تأکید کرد: هر چیزی قابل جبران باشد،‌ وقت قابل جبران نیست؛ 4 سال برای هر کار کافی است و باید به این دولت پایان داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار