کد خبر: 851505
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
معاون آموزش و پرورش استان اردبیل:
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان در استان‌های اردبیل و خراسان رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،مصطفی کافی در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته مرحله کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در استان‌های اردبیل و خراسان رضوی برگزار خواهد شد که در حال حاضر تمامی تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی با اشاره به این که این مسابقات با حضور نفرات نخست برگزار می‌شود، افزود: این مسابقات در 14 رشته قرائت، ترتیل، حفظ عمومی و حفظ کل قرآن کریم، تفسیر، اذان، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام، انشای نماز و مداحی برای دانش‌آموزان منتخب پسر و در 12 رشته برای دانش‌آموزان دختر برگزار خواهد شد که امیدواریم با اقدامات انجام یافته به تمامی اهداف مورد نظر در این زمینه دست یابیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: هدف از برگزاری این مسابقات تشویق و ترغیب دانش‌آموزان به سمت فرهنگ قرآنی، ایجاد انس با قرآن در بین آن‌ها و توسعه مفاهیم قرآن در بین دانش‌آموزان برگزار می‌شود که امیدواریم با اقدامات و برنامه‌های در نظر گرفته شده به تمامی اهداف مورد نظر خود در این زمینه دست یابیم.

کافی بیان کرد: مرحله استانی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در روزهای گذشته برگزار شد و در حال حاضر نتایج این مسابقات مشخص شده است که نفرات نخست مسابقات به مرحله کشوری دست خواهند یافت.

وی تصریح کرد: در این مسابقات به تعداد 744 نفر دانش‌آموز دختر و 889 نفر دانش‌آموز پسر و قشر فرهنگیان نیز شرکت کرده بودند که نفرات برتر فرهنگی در مسابقات استانی به مسابقات کشوری که در خراسان رضوی برگزار خواهد شد دست خواهند یافت که امیدواریم از استان اردبیل شاهد افتخارآفرینانی در این دوره از مسابقات باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر