کد خبر: 851280
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: اوین فرامرزی و اوین پاداشی تکواندکاران دختر سقزی در پایان دوازدهمین دوره مسابقات بانوان هان‌مادانگ قهرمانی کشور به ترتیب به دو مدال طلا و برنز را دست یافتند.

حامد جولایی در گفت و گو با جوان در کردستان، اظهار داشت: دوازدهمین دوره مسابقات بانوان هان‌مادانگ قهرمانی کشور به مناسبت نیمه شعبان و گرامیداشت هفته جوان صبح امروز در خانه تکواندو فدراسیون برگزار شد.

به گفته جولایی، این رقابت‌ها با حضور 8500 تکواندوکار به منظور حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی 2017 انجام شد.
وی افزود: تکواندو کاران حاضر در این دوره از مسابقات در 4 بخش قدرتی، رکوردی و انفرادی، تیمی 33 نفره و گروهی و در آیتم‌های پومسه ابداعی، پومسه استاندارد، شکستن در چند جهت، فیلیپینی، موم دولیوچاگی، یوپ چاگی تعادلی، تیم نمایش، پال کیوکپا، تیو یوپ چاگی و نوپی آپ چاگی و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان عنوان کرد:در پایان مسابقات اوین فرامرزی تکواندکار سقزی در رده سنی 16 تا 18 سال ماده یوپ چاگی تعادلی با اقتدار بر سکوی نخست قرار گرفت و نشان طلا را بر گردن آویخت و اوین پاداشی دیگر ورزشکار سقزی نیز در همین ماده مدال برنز رده سنی 13 تا 15 سال را بدست آورد.
گفتنی است، تیم استان کردستان با 44 تکواندوکار به سرپرستی و مربیگری مهری شعبانی در دوازدهمین دوره مسابقات بانوان هان‌مادانگ قهرمانی کشور شرکت کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر