کد خبر: 851238
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی خبر داد:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: در راستای افزایش کیفیت محصولات تولیدی و رونق صادرات در استان مرکزی، سال گذشته ۲۰ شرکت دانش بنیان در این استان راه اندازی شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: در راستای افزایش کیفیت محصولات تولیدی و رونق صادرات در استان مرکزی، سال گذشته ۲۰ شرکت دانش بنیان در این استان راه اندازی شد.

محمدرضا حاجی پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در نشست شورای اداری شهرستان دلیجان در این شهر اظهار داشت: طی سال گذشته تراز تجاری استان مرکزی مثبت شد و ۸۷۰ میلیون دلار کالا نیز از استان صادر شد در حالی که ۲۹۱ میلیون دلار مواد اولیه و ماشین آلات پایه وارد استان شده بود.

وی افزود: در حال حاضر ۲۰ نوع کالای منتخب کشوری در استان مرکزی تولید می شود و این استان در زمینه صنعت در جایگاه چهارم کشور قرار دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با بیان اینکه زمینه تجارت، سرمایه گذاری و انتقال دانش فنی به استان با رشد کشورهای هدف صادراتی استان مرکزی افزایش یافته، بیان کرد: در سال ۹۵، ۶۳ مورد مجوز تحقیق و توسعه در استان صادر و همچنین تفاهم نامه هایی با کشورهای مختلف در رابطه با انتقال دانش فنی به استان منعقد شده است.

حاجی پور خاطرنشان ساخت: همچنین طی سال گذشته ۲۲۳مورد مجوز بهره برداری صنعتی و معدنی در استان مرکزی صادر شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن، ۱۴درصد رشد داشته و به این ترتیب، حدود سه هزار فرصت شغلی در بخش صنعت و معدن این استان ایجاد شده است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی تصریح کرد: این میزان اشتغال ایجاد شده طی مدت یک سال، در مقایسه با سال ۹۴، رشد ۴۶ درصدی ایجاد فرصت های شغلی را نشان می دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار