کد خبر: 850624
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
رئیس امور پژوهش و فناوری شرکت گاز خراسان رضوی خبر داد ؛
رئیس امور پژوهش و فناوری شرکت گاز خراسان رضوی گفت: تاکنون 38 پایان نامه تحصیلات تکمیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری مورد حمایت این شرکت قرار گرفته است.

دکتر سید ایمان پیش بین با بیان این مطلب گفت: امور پژوهش و فناوری شرکت گاز در راستای نیل به اهداف متعالی سازمان از پایان نامه های مرتبط و اثر بخش حمایت می کند.

وی با تاکید بر اهمیت تبادل اطلاعات در دو بخش صنعت و دانشگاه افزود: یکی از شاخص‌هایی که برای یک پایان‌نامه با کیفیت مطرح است، مسأله‌محور بودن آن است؛ دانشجویی که کار خود را منطبق بر نیاز یک صنعت تعریف و صنعت نیز کار او را تأیید کند بی شک نقش بسزایی در رشد و توسعه کشور ایفا خواهد کرد.

رئیس امور پژوهش و فناوری شرکت گاز خراسان رضوی با بیان این مطلب که پیگیری متعهدانه و منظم تحقیق منجر به کسب نتایجی مطلوب خواهد شد تصریح کرد: کیفیت علمی مطالعه و نحوه استخراج فنی مسائل از سایر مقالات و کتب علمی و در نهایت قابلیت اجرایی شدن و کاربردی بودن نتایج تحقیق از شاخصه های حمایتی یک پایان نامه در شرکت گاز محسوب می شود.

پیش بین گفت: تاکنون 32 پایان نامه در حوزه های مختلف نفت و انرژی، سلامت اداری، بهداشت و محیط زیست مورد حمایت شرکت گاز خراسان رضوی قرار گرفته است. یک نسخه خلاصه مدیریتی از پایان نامه های حمایت شده پس از تکمیل مراحل نهایی دانشگاهی در اختیار واحدهای تخصصی شرکت گاز به جهت بهره برداری و اجرا قرار می گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شرکت گاز خراسان رضوی، آمادگی دارد تا با همکاری سایر سازمانهای ذی ربط قدم های مثبتی در جهت کنترل مصرف انرژی کشور بردارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار