کد خبر: 850573
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
واکنش خانواده شجريان به يک شايعه
خانواده محمدرضا شجريان با انتشار اطلاعيه‌اي شايعه به وجود آمده درباره تقديم حنجره محمدرضا شجريان به حسن روحاني را تکذيب کردند.
نویسنده: هادي عسگري
 
روز گذشته نامه‌اي منسوب به محمدرضا شجريان در فضاي مجازي منتشر شد که در آن خطاب به حجت‌الاسلام حسن روحاني ضمن حمايت از نامزدي وي در انتخابات رياست جمهوري عنوان شده بود: مي‌خواهم بگويم کاري که تو به اتفاق جواد ظريف و بيژن‌زنگنه در چهار سال گذشته انجام داديد، چيزي شبيه معجزه بود. شما يک ماشين در حال سقوط به دره تحويل گرفتيد و نه فقط توانستيد جلوي فاجعه سقوط و فروپاشي را بگيريد که قادر شديد ماشين را به سمت بالا بکشانيد.
 
شما توانستيد تورم 50 درصدي را به 9 درصد تقليل دهيد، رشد اقتصادي منفي را به رشد مثبت تبديل کنيد، اجماع جهاني عليه ايران را بشکنيد، شر تحريم‌هاي گزنده را از سر اين کشور کم کنيد، سهم نفتي ما در اوپک را احيا سازيد، از سنگيني جو امنيتي بکاهيد و...»  اين نامه با فاصله اندکي از سوي خانواده شجريان تکذيب شد. در بيانيه خانواده اين استاد آواز آمده است: انتشار مطلبي با عنوان «تقديم حنجره محمدرضا شجريان به حسن روحاني» در فضاي مجازي توسط خانواده محمدرضا شجريان تکذيب مي‌شود.  خانواده محمدرضا شجريان ضمن آرزوي سربلندي براي کشور عزيزمان ايران اعلام مي‌کند که محمدرضا شجريان اين روزها در خانه مشغول مداوا هستند و خبرهاي سياسي و مناظره‌هاي تلويزيوني را دنبال نمي‌کنند.
بعد از آن نيز همايون شجريان عکس‌هاي تازه‌اي از پدرش منتشر کرد که در آن محمدرضا شجريان در باغي در منطقه هشتگرد ديده مي‌شود.
 
پيوند خوردن نام محمدرضا شجريان با سياست از سال 88 آغاز شد که وي آشکارا بعد از جريان انتخابات مواضع تندي را اتخاذ کرد. شجريان بعد از آن و با مشخص شدن بيماري‌اش از فضاي رسانه‌اي فاصله گرفت و سال‌ها از پرداختن به مسائل سياسي خودداري کرد. اين استاد آواز که براي درمان بيماري‌اش در اجراي برنامه‌هاي هنري هم دور شده گاه به خاطر پيگيري رسانه‌ها درباره سرنوشت فعاليت‌هاي هنري‌اش در معرض نقد و نظر رسانه‌ها قرار مي‌گيرد. سال گذشته درخواست رسانه‌ها براي اعلام آزاد بودن فعاليت شجريان با پاسخ صريحي از سوي وزير ارشاد همراه نشد و به‌رغم اصرار خبرنگاران سيدرضا صالحي‌اميري حاضر نشد موضع آشکاري نسبت به وضعيت محمدرضا شجريان اتخاذ کند. پيش از آن نيز سخنگوي وزارت ارشاد شرط فعاليت مجدد شجريان را عذرخواهي وي از مردم ايران عنوان کرده بود. با وجود اينکه وزارت ارشاد اقدامي براي فعاليت دوباره شجريان در ايران انجام نداده، حجت‌الاسلام روحاني در مناظره رياست جمهوري از پخش نشدن «ربنا»ي شجريان از تلويزيون انتقاد کرد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
عبدالله منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
0
0
حسن فریدون بدان که با این افراد محشور خواهید شد . لن شاالله که صندلی ریاست جمهوری از فردی مثل شما به اهلش برگردد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
0
0
بله واقعا کارشما شبیه یک معجزه بود منتهی نمی دانم از پس این معجزه چرا اینقدرتخم دوزرده بیرون آمد .فساد اقتصادی زیادترشد،تورم نقطه به نقطه شد،بیکاران زیاد شدند ،آمار طلاق بالا رفت ،مردم نسبت به زندگی ناامیدترشدند، آقای رئیس جمهورنتیجه زحمات مردم را محصول برجام دانست(آن سخنرانی پرزرق وبرق ایشان که گردبادها وریزگردها را نتیجه برجام دانست وحتی به فضیلت برجام آب خوردن مردم را افزودوگفت حتی آب خوردن مردم به برجام مربوط است) .نتیجه برجام طبق قول حامیان دولت هیچ هیچ هیچ شد. با این وجود کاهش تورم واقعا نمی دانم چی بود؟ شهاب سنگ بود عذاب الهی بود که ازحنجره آقا ی روحانی آمدبیرون؟ بی خیال عزیزم تو راحت باش.هرچه بود انشا ء الله با عدم رای اکثریت مردم به ایشان در29اردیبهشت ماه جبران خواهد شد.
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
0
0
اقای روحانی "چه ترفند کثیفی ست"که سخنان خودرا از زبان یک خواننده "هرانچه که او فرد معروفی هم باشد"بیان کنید "و سرنوشت کشور و مردم ایران را به حنجره ایشان وصل کنید ؟اگر شما به تفکرات غربی ها اهمیت می دهید"غربی ها نزد خود فکر نمی کنند چگونه این ملت فرخیده ست "که با سخنان یک خواننده" سرنوشت 4 ساله خودرا رقم می زنند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
0
0
كسي كه در حال غرق شدن باشد به پر كاهي هم پناه ميبرد روحاني در اين چهار سال حتي يكبار هم اسم به زبان نياورد
طبا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
0
0
خواننده ای که با نامه نوشتن به صدا وسیما راض نشد اوازش برای هموطنان پخش شودوان نعمت خدا دادیرا بصورت مبتذل دراختیار خارج نشینان قرار داد فکر کردملت ایران باداشتن اینهمه حماس سرایان انقلابی ومیهن دوست التماس این .......میروند وبخاطر او بهرذلتی تن میدهند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار