کد خبر: 850206
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
مستند «حامي» که به تشريح فعاليت داوطلبانه و انسان‌دوستانه گروهي از دانشجويان پزشکي دانشگاه‌هاي تهران مي‌پردازد در مؤسسه «نجواي زلال هنر» مراحل پاياني توليد را سپري مي‌کند و تا روز‌هاي آينده براي پخش از شبکه‌هاي سيما آماده مي‌شود.
به گزارش «جوان» و به نقل از روابط عمومي سازمان هنري رسانه‌اي اوج، محمد صفا، کارگردان اين اثر با اشاره به موضوع مستند «حامي» اظهار کرد: موضوع مستند به گروهي از دانشجويان پزشکي برمي‌گردد که با استفاده از يک گروه تلگرامي به هماهنگي اقدامات انسان‌دوستانه خود در مناطق حاشيه‌اي استان تهران مي‌پردازند. وي ادامه داد: اين دانشجويان که فعاليت خود را از خردادماه سال 95 آغاز کرده‌اند با حضور در مناطق شهرري، يافت‌آباد و ورامين به تشخيص بيماري و درمان مردم اين بخش‌ها مي‌پردازند. اين کارگردان مستند اظهار کرد: نکته جالب توجه در خصوص اين تيم جهادي اينکه تکثر و تنوع فرهنگي و علقه‌هاي سياسي مختلف آنها است که حلقه اصلي و مرکزي اين تيم با يک نگاه حداکثري تلاش کرده هر فردي را که علاقه به فعاليت انسان‌دوستانه داشته باشد، فارغ از تيپ و ظاهر و نوع تفکر، جذب کند.
 
اين هنرمند جوان با اشاره به برخي مصاديق مشاهده شده در جريان توليد اثر گفت: برخي افراد تحت معالجه گروه، حتي مبلغ 2 هزار و 700 تومان را نيز براي ويزيت پزشک نداشتند که با حضور تيم دانشجويان پزشکي داوطلب، توانستند درمان شوند. يا اينکه مواردي داشتيم که به دليل ابتلا به ديابت، پاي فردي در حال قطع شدن بود که با حضور اين افراد درمان يافت.
محمد صفا در پايان اظهار داشت: يکي از نکات جالب فعاليت اين گروه خير حضور ممتد به مدت چند هفته در يک محله است که با اين کار تلاش مي‌کنند همه افراد نيازمند به درمان را تحت پوشش قرار دهند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار