کد خبر: 849347
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
با توجه به استقبال دانشجويان تهراني براي دريافت بن خريد کتاب در نمايشگاه امسال کتاب تهران، سهميه اندکي براي ثبت‌نام دانشجويان اين استان در نظر گرفته شده است.
به گزارش «جوان» و به نقل از ستاد امور رسانه‌اي و خبري سي‌امين نمايشگاه بين‌المللي کتاب تهران، با توجه به استقبال دانشجويان تهراني براي دريافت بن خريد کتاب، تعداد محدودي سهميه براي دانشجويان تهراني اختصاص داده شده که صرفاً دانشجويان تهراني مي‌توانند با مراجعه به سايت tibf. ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. بر اساس اين گزارش، تعداد ۱۸۷ هزار و ۱۴۶ دانشجو، 9 هزار و ۶۹ دانش‌آموز، ۵۵۷ تن از اعضاي هيئت علمي حوزوي و دانشگاهي و 5 هزار و ۵۹۵ طلبه تاکنون نسبت به ثبت‌نام براي دريافت بن خريد کتاب در سي‌امين نمايشگاه بين‌المللي کتاب تهران اقدام کرده‌اند. همچنين امکان ثبت‌نام براي دانش‌آموزان شهرستان‌هاي استان تهران و اساتيد حوزه و دانشگاه همچنان فراهم است.
 
خبر ديگر از نمايشگاه کتاب اينکه، ۹ استان کشور در سي‌امين نمايشگاه بين‌المللي کتاب تهران به اجراي برنامه‌هاي فرهنگي و هنري خواهند پرداخت.
استان‌هاي خراسان جنوبي، مرکزي، خراسان شمالي، همدان، جنوب کرمان، کهگيلويه و بوير احمد، خوزستان، آذربايجان غربي و چهارمحال و بختياري در سي‌امين نمايشگاه بين‌المللي کتاب تهران به برپايي برنامه‌هاي فرهنگي و هنري مي‌پردازند. برنامه‌هاي استان‌ها از روز پنج‌شنبه ۱۴ ارديبهشت‌ماه آغاز خواهد شد و تا ۲۲ ارديبهشت ادامه خواهد داشت. روزهاي استان‌ها به ترتيب عبارتند از استان مرکزي، خراسان شمالي، همدان، جنوب کرمان، کهگيلويه و بويراحمد، خوزستان، آذربايجان غربي، چهارمحال و بختياري و خراسان جنوبي.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار