کد خبر: 849233
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام دکتر رئیسی :
اکنون زمان حضور در ستادهای انتخاباتی است و هر فرد با هر گفتمانی که دارد در این همایش ملی فعایت کند چراکه این به انتخاب اصلح ترین کاندیداکمک خواهد کرد

ستاد انتخاباتی مردمی حجت الااسلام دکتر سید ابراهیم رئیسی در اصفهان باحضور سید کامل موسوی  رییس ستاد های انتخاباتی سراسر کشوربا برگزاری جشن‌های ایام شعبانیه، به طور رسمی افتتاح وآغاز بکار کرد.

علی محمدی دشتکی در نشست خبری به مناسبت آغاز به کار ستاد مردمی حجت الااسلام دکتر سید ابراهیم رئیسی در اصفهان که در محل ستادمرکزی خیابان عبدالرزاق برگزار شد، بیان داشت: تلاش جدی انجام شده تا از تمام ظرفیت‌های طیف‌های مختلف جامعه و سلایق سیاسی که علاقه‌مند به حضوردراین ستاد هستند، برای کاندیداتوری حجت الااسلام رییسی در ستاد ایشان فعالیت نمایند.

وی با بیان اینکه شامگاه یکشنبه به مناسبت ایاد شعبانیه این ستاد بطور رسمی کار خود رابا مولود خوانی وبرگزاری جشن آغاز  کرد، گفت : ستادهای مردمی حجت الاسلام دکتر سید ابراهیم رئیسی در شهرستانها، شهرها روستاها ومناطق مخطلف شهرفعالیت خود را همزمان شروع نموده اند.

محمدی دشتکی اذعان  نمود :ستاد مردمی حجت الاسلام دکتر سید ابراهیم رئیسی با حکم ستاد تهران وخود گردان مردمی فعالیت خواهد داشت.

مهندس محمدی در ارتباط با زمان سفر حجت الاسلام رئیسی به اصفهان گفت : با اعلام دفتر مرکزی در تهران در روزهای  آخر فرصت تبلیغاتی، آقای رئیسی در جمع  باشکوه مردم اصفهان حضور خواهد یافت که جزو آخرین سفرهای استانی ایشان نیز خواهد بود.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام دکتر رئیسی افزود  :دراین رابطه بسته های تبلیغاتی، طرح های گرافیکی، فضاهای رسانه‌ای ،کانال ها و گروه‌ها رونمایی و ازبدو دریافت مجوز کار خود را آغاز نمود است.

وی به این نکته اشاره کرد و ابراز داشت : دوره کارهای متفرق گذشته است و باید فعالیت‌هاهماهنگ شکل بگیرد، وما ازتمام توانایی وپتانسیل مردمی و دلسوزانقلاب که نگران آینده مملکت هستند با هررده سنی و سلیقه سیاسی  آغوش باز می‌کنیم تا به این حرکت مردمی و هماهنگ کمک شود.

محمدی دشتکی خاطر نشان کرد: اکنون زمان حضور در ستادهای انتخاباتی است و هر فرد با هر گفتمانی که دارد در این همایش ملی فعایت کند چراکه این به انتخاب اصلح  ترین کاندیداکمک خواهد کرد.

 

 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
0
0
علت کپ ؛کپ زانودرهنگام جابجا شدن براثرچیست
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار