کد خبر: 849174
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی :
مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: در حال حاضر ۲۲هزار زن سرپرست خانوار، تحت پوشش کمیته امداد استان مرکزی بوده و از حمایت های این نهاد برخوردار هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: در حال حاضر ۲۲هزار زن سرپرست خانوار، تحت پوشش کمیته امداد استان مرکزی بوده و از حمایت های این نهاد برخوردار هستند.

قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد استان مرکزیاظهار داشت: یکی از برنامه های کاری کمیته امداد همکاری و تعامل با همه بخش ها در مسیر رفع مشکلات مددجویان است و امیدواریم با افزایش تعاملات، شاهد تامین بیش از پیش نیازمندی های خانوارهای تحت حمایت باشیم.

وی با اشاره به تسهیلات پرداختی به منظور توانمندسازی مددجویان کمیته امداد افزود: عمده تسهیلات ارائه شده در حوزه‌های مشاغل خانگی، صنعت، کسب و کار، دامداری و دیگر مشاغل بوده که روند پرداخت تسهیلات ادامه دارد.

موسی‌نژاد بیان کرد: خدماتی که کمیته امداد استان مرکزی به مددجویان تحت حمایت خود ارائه می‌دهد در بخش های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و اشتغال‌زایی است که تلاش داریم سطح این خدمات را ارتقا دهیم.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی خاطرنشان ساخت: بیش از ۳۷ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی قرار دارند که به‌صورت مستمر از خدمات این نهاد بهره‌مند بوده و ۴۴هزار خانوار نیز به‌صورت غیرمستقیم از خدمات کمیته امداد در حوزه درمانی و فرهنگی برخوردار هستند.

در این دیدار، حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی، امام جمعه شهر شازند نیز اظهار داشت: کمیته امداد در کمک به محرومان و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت کارنامه درخشانی دارد.

وی تشکیل کمیته امداد را نتیجه تدبیر امام و توجه ویژه ایشان به محرومان دانست و گفت: نظام اسلامی ایران در خدمت مستضعفان بوده و حمایت و خدمت رسانی به محرومان اساس شکل گیری انقلاب است.

موسوی با تاکید بر ترویج فرهنگ پرداخت زکات بیان کرد: زکات جمع آوری شده باید در خدمت محرومان باشد و برای حل مشکلات نیازمندان در همان مناطق هزینه شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار