کد خبر: 849022
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
سعید مراغه‌چیان

پیشکسوت استقلال می‌گوید بهتر است منصوریان فصل بعد هم سرمربی این تیم باقی بماند.

سعید مراغه‌چیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی استقلال برابر پدیده مشهد گفت: در این بازی هر دو تیم عملکرد خوبی نداشتند و دقت پاس در هر دو تیم پایین بود. با این‌حال خوشحالم که استقلال از فرصت‌هایش استفاده کرد و برنده شد. استقلال در این بازی کمتر از حد انتظار ظاهر شد و این درحالی است که این تیم‌ می‌تواند خیلی بهتر از این‌ها کار کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خستگی بازیکنان استقلال را می‌توان عامل پایین آمدن کیفیت عملکردی این تیم دانست، گفت: بله، فشردگی بازی‌ها قطعا روی عملکرد تیم اثر می‌گذارد ولی این هم واقعیتی است که استقلال در چند بازی اخیرش عملکرد دلچسب و تماشاگر پسندی نداشته است. با این‌حال امیدوارم آنها در چند بازی باقی مانده لیگ و آسیایی موفق باشند تا دل هواداران شاد شود.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا این تیم می‌تواند با شکست سپاهان به نایب قهرمانی برسد، عنوان کرد: اگر به دومی نرسند که حیف است. البته سپاهان با آمدن کرانچار خیلی موفق عمل کرده ولی برگزاری بازی در تهران به نفع ماست. استقلال باید ببرد تا نایب قهرمان شود. استقلال توانایی پیروزی در این بازی را دارد.

مراغه‌چیان در پایان اضافه کرد: استقلال برای نایب قهرمانی تلاش می‌کند و البته هواداران دوست دارند تیمشان قهرمان شود. با این‌حال معتقدم که پرسپولیس استحقاق قهرمانی را داشت. به هرحال استقلال در دور رفت امتیازات زیادی را از دست داد و دلیل آن هم تغییرات در تیم بود. امیدوارم منصوریان سال بعد بماند چون بهتر است که او سال بعد هم سرمربی باشد. این تیم می‌تواند سال بعد در آسیا به مراحل بالاتر برود و در لیگ هم قهرمانی را جشن بگیرد.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار