کد خبر: 849004
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اردبیل:
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل گفت: ۱۰۰۰ فروند توسط واحد سوختگیری هواپیمایی در فرودگاه‌ اردبیل سوختگیری کردند.

به گزارش خبرنگارجوان آنلاین از اردبیل،سید حجت مدنی در بازدید از واحد سوختگیری هواپیمایی اردبیل اظهار کرد: سال گذشته یک هزار فروند هواپیما در فرودگاه‌ اردبیل  توسط واحد سوختگیری هواپیمایی سوختگیری کردند که تلاش و اهتمام کارکنان در این زمینه شایسته تقدیر و قدردانی است.

وی با اشاره به این‌که سال گذشته چهار میلیون و 430 هزار لیتر ATK در فرودگاه‌های خراسان جنوبی تحویل شده است، افزود: این میزان نسبت به سالهای گذشته افزایش یافته و تمام تلاش ما مبنی بر این است که بتوانیم خدمات‌رسانی مطلوبی به مردم داشته باشیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل گفت: 139 نفت‌کش حامل سوخت پس از اتمام سوختگیری مورد آزمایش کیفی و کمی قرار داده می‌شوند تا در این زمینه هیچ مشکلی وجود نداشته باشد که امیدواریم تمامی اقدامات انجام یافته در این زمینه موثر و مفید واقع شود و ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شود.

مدنی بیان کرد: در سطح استان اردبیل 57 باب جایگاه سوخت بنزین و نفتگاز وجود دارد و سال گذشته به مقدار 192 میلیون و 600 هزار مترمکعب سی.‌ان.جی در استان اردبیل توزیع‌شده است.

وی تصریح کرد: 305 میلیون لیتر بنزین، 60 میلیون لیتر نفت سفید، 435 میلیون لیتر نفت گاز، هفت میلیون و 650 هزار لیتر نفت کوره و 20میلیون کیلوگرم گاز مایع نیز در استان توزیع‌شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر