کد خبر: 848999
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
رئیس سازمان برنامه و بودجه اردبیل:
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل گفت: در سال مزین به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال برنامه استانی رونق تولید و اشتغال به سرعت تهیه و تنظیم می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین ازاردبیل، داوود شایقی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در اردبیل اظهار کرد: در قالب بسته‌های ملی راهکارهای عملیاتی رونق تولید و اشتغال به استان‌ها ابلاغ شده و ما سعی داریم با استفاده از این ظرفیت برنامه‌ای را تنظیم کنیم تا بستر و زمینه رونق تولید و اشتغال در استان اردبیل فراهم آید.

وی با بیان اینکه در این حوزه تأمین مالی و جذب سرمایه‌گذاران از توجهات جدی ماست که دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی راهکارهای خود را در این زمینه ارائه کردند، گفت: ما به دنبال تدوین نهایی این راهکارها هستیم تا بتوان به افزایش توانمندی در این حوزه کمک کرد.

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی استان توجه به تأمین منابع مالی از طریق فاینانس خارجی و انتقال تکنولوژی‌های مدرن و نوین را از ضرورت‌ها توصیف کرد و افزود: قرار است تا پایان اردیبهشت ماه 24 دستگاه اجرایی در استان راهکارها و برنامه‌های خود را در این حوزه ارائه کنند.

شایقی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد‌: ما در ستاد اقتصاد مقاومتی همسو با اهداف و برنامه‌های کشوری سعی داریم تا بسته‌های حمایتی را از تولیدکنندگان و کارآفرینان ارائه کنیم تا زمینه اشتغال و کارآفرینی به شکل مطلوب فراهم آید.

وی برگزاری مرتب جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی را در روزهای چهارشنبه هر هفته با هدف عملیاتی کردن راهکارهای توسعه و رونق تولید و اشتغال یادآور شد و بیان کرد: آنچه که در این زمینه باید به آن توجه کنیم، همراه کردن مسؤولان بانک‌ها در تأمین منابع مالی و کاستن از نظام بروکراسی و اداری است که می‌تواند زمینه‌ساز یک حرکت تحول‌آفرین باشد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان از همه دستگاه‌های استان خواست تا با برنامه‌ریزی دقیق این ستاد را در اجرای راهبردهای عملیاتی برای تحقق شعار سال همراهی کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر