کد خبر: 848941
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
جامعه مدرسين با صدور بيانيه‌اي تأكيد كرد
جامعه مدرسين حوزه علميه قم با صدور بيانيه‌اي توهين اخير در فعاليت‌هاي انتخاباتي به ساحت مقدس امام رضا(ع) را محكوم كرد و خواستار برخورد قاطع با عاملان اين حركت نابخردانه شد.
به گزارش رسا، در بيانيه جامعه مدرسين كه به امضاي آيت‌الله يزدي رسيده، آمده است: خبر توهين و جسارت نسبت به ساحت مقدس حضرت امام رضا (عليه آلاف تحيه والثناء) كه در حقيقت توهين به همه ائمه معصومين(عليهم‌السلام)، اسلام و مقدسات اسلامي است، در مراسم افتتاح ستاد انتخاباتي يكي از كانديداهاي رياست جمهوري موجب تأسف و تأثر شديد گرديد و موجي از خشم و نفرت عمومي را برانگيخت و مؤمنين و علما و مراجع معظم تقليد«دامت بركاتهم» را آزرده خاطر كرد. جامعه مدرسين حوزه علميه قم ضمن محكوم كردن اين جسارت وقيحانه از مراجع ذي‌الصلاح مي‌خواهد ضمن برخود قاطع با عاملان اين حركت نابخردانه، پاسخ اعتراضات گسترده مردمي را بدهند.
 
 لازم است جريان‌هاي سياسي بدانند كه در صورت اسائه ادب به ساحت قدسي ائمه معصومين، قداست‌زدايي و آلوده كردن حريم اخلاق و انسانيت با پاسخ محكم مردم و مؤمنين مواجه خواهند شد و مردم به هيچ وجه اين تعرضات جاهلانه را تحمل نخواهند كرد. همچنين از دغدغه ديني و ابراز انزجار همه اقشار مختلف مردم متدين ايران اسلامي به ويژه مردم مؤمن و انقلابي ايلام تشكر مي‌نمائيم.
 
چند روز پيش مجري افتتاحيه ستاد انتخاباتي حسن روحاني در ايلام در سخناني به ساحت مقدس امام رضا(ع) جسارت كرده بود كه حضرات آيات مكارم شيرازي و علوي گرگاني در بيانيه‌هاي جداگانه اين رفتار را به شدت محكوم و اعلام كردند بايد هرچه زودتر مرتكب اين اهانت محاكمه و مجازات شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار