کد خبر: 848904
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴

در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال در مهم‌ترین دیدار ها اسقلال برابر پدیده و  سپاهان مقابل تراکتورسازی،به پیروزی رسیدند.

بازی دو تیم استقلال وپدیده که در آزادی برگزار شد در نهایت شاگردان منصوریان موفق شدند دو بر یک پدیده را شکست دهند تا به رده دوم لیگ صعود کند.در این بازی در نیمه نخست بازی متعادل اما شانس‌های گلزنی استقلال به مراتب بیشتر و خطرناک‌تر بود.در دقیقه ۱۳ رضایی ضربه ایستگاهی خطرناکی را از کنار دروازه پدیده کرد.دقیقه ۱۷ هم شوت جابر انصاری واکنش خوب دروازه بان پدیده را دربر داشت. با این‌حال بهترین فرصت استقلالی‌ها را جابر انصاری در دقیقه ۴۰ از دست داد. او در یک قدمی دروازه این تیم سعی کرد با حرکتی آکروباتیک گلزنی کند که گردان براحتی توپ او را در آغوش گرفت. تک گل این نیمه را معین عباسیان به طرز اتفاقی به ثمر رساند. شوت مهدی رحمتی به کمر عباسیان در دقیقه ۳۳ برخورد کرد و به گل تبدیل شد.

اما در نیمه دوم  استقلالی ها کار را طوفانی شروع کردند و در دقیقه ۵۷ با شوت دیدنی امید نورافکن کار به تساوی کشیده شد. تلاش آبی‌ها در ادامه منجر به یک گل دیگر شد و شوت جابر انصاری در دقیقه ۸۲ کار را دو بر یک به سود استقلال کرد.در ادامه این دیدار بازی احساسی تیم پدیده نتوانست خطر جدی‌ای روی دروازه استقلال ایجاد کند تا آبی‌های پایتخت با این سه امتیاز و با توجه به شکست تیم تراکتورسازی به رده دوم جدول رقابت های لیگ برتر بازگردند.

در دیگر بازی حساس سپاهان در خانه توانست با دو گل از سد تراکتورسازی عبور کند تا امیدهای خود برای کسب سهمیه آسیایی را حفظ کند. در این دیدار مهرداد محمدی در دقیقه ۴۱ و فرید کریم (۹۴،پنالتی) گل‌های سپاهان را به ثمر رساندند.با این نتیجه سپاهان ۴۵ امتیازی شد و به رده چهارم صعود کرد. تراکتورسازی هم با ۵۳ امتیاز جایگاه دومی خود را به استقلال تقدیم کرد.

 در بازی پرسپولیس برابر ذوب آهن هم هر چند ذوب آهنی ها سه بار از پرسپولیس پیش افتادند اما در نهایت با بازی خوب و دیدنی طارمی این بازی در نهایت ۳ بر ۳ به پایان رسید.

گل اول این بازی در دقیقه ۷ از روی  کرنر به روی دروازه پرسپولیس ارسال شد که ضربه سر محمد حسینی گل نخست شاگردان حسینی را به ثمر رساند. دقیقه ۱۳با با اشتباه بیرانوند در خروج ،بنگستون توپ را وارد درزوازه کرد.

در دقیقه ۳۹ ارسال بازیکنان پرسپولیس از سمت چپ به علیپور رسید و این بازیکن با یک ضرب توپ را برای سروش رفیعی کاشت که ضربه سر ضرب و سرکش این بازیکن به تور دروازه مظاهری چسبید. دقیقه ۵۰بازهم ضدحمله بازیکنان ذوب‌آهن و ارسال آن‌ها به زمین پرسپولیس با اشتباه عجیب بیرانوند همراه شد که بنگستون از خالی بودن دروازه استفاده کرد و توپ را از نزدیکی‌های نقطه کرنر در درون دروازه قرار داد. دو دقیقه بعد پاسکاری‌های بازیکنان پرسپولیس به علیپور رسید و این بازیکن نیز توپ را در اختیار طارمی قرار داد و این مهاجم از خروج مظاهری استفاده کرد و با ضربه‌ای چیپ گل دوم پرسپولیس را وارد دروازه کرد.

دقیقه ۸۳ استارت فوق‌العاده علیپور با عبور این بازیکن از مظاهری همراه شد که خطای این دروازه‌بان مهاجم پرسپولیس را متوقف کرد. طارمی نیز پشت توپ قرار گرفت و موفق شد دومین پنالتی متوالی خود را به گل تبدیل کند تا با کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر تنها یک قدم دیگر فاصله داشته باشد. با این تساوی پرسپولیس تنها تیم لیگ برتری است که در بازی‌های داخل خانه این فصل شکست نخورده است.

سایر بازی ها

ماشین سازی صفر - سیاه جامگان یک

نفت تهران یک - صبای قم ۲

وحید صابری

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار