کد خبر: 848861
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
شرینگهام

مهاجم پیشین منچستریونایتد به انتقاد از نحوه برخورد مورینیو با بازیکنان یونایتد پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقب از ساکرنت، ژوزه مورینیو در این فصل از چند بازیکن خود چون آنتونی مارسیال، هنریک مخیتاریان و لوک شاو به انتقاد پرداخت و عنوان کرد این بازیکنان باید سطح بازی خود را بالا ببرند.

تدی شرینگهام که خود دوران خوبی در یونایتد داشت، درباره این نحوه برخورد سرمربی شیاطین سرخ گفت: اگر الکس فرگوسن (سرمربی پیشین یونایتد) به جای مورینیو بود، هرگز چنین کاری را انجام نمی‌داد و از بازیکنان خودی در رسانه‌ها انتقاد نمی‌کرد. رفتاری که مورینیو با بازیکنان دارد، درست نیست و خیلی روی بازیکنان تاثیر بد دارد. مربی باید از بازیکنان خود دفاع کند و اجازه ندهد مسائل حاشیه‌ای روی آنها تاثیر داشته باشد.

شرینگام اضافه کرد: سال‌ها زیر نظر فرگوسن بودم. او همیشه در رختکن بازیکنان را مورد انتقاد قرار می‌داد. البته به آنها روحیه هم می‌داد ولی در برابر رسانه‌ها هیچ واکنشی نداشت و همیشه از بازیکنان خودی حمایت می‌کرد. همین رفتار باعث می‌شد بازیکنان احترام زیادی برای فرگوسن قائل باشند. فرگوسن از من هم حمایت می‌کرد. به همین دلیل است که احترام بالایی نزد من دارد.

منچستریونایتد فردا (یکشنبه) باید برابر سوانزی در لیگ برتر به میدان برود و در ادامه خودش را برای بازی با سلتاویگو در لیگ اروپا آماده کند.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار