کد خبر: 848577
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر:
فردی که برای خانمی جوان در شبکه اجتماعی تلگرام ایجاد مزاحمت کرده و پیام های تهدید کننده ارسال می کرد توسط کارشناسان پلیس فتای فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر دستگیر شد.

سرهنگ علی جعفری نژاد فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر  گفت: در پی شکایت خانمی جوان به پلیس فتای این فرماندهی مبنی بر اینکه فردی در شبکه اجتماعی تلگرام برای وی ایجاد مزاحمت کرده و او را تهدید می کند موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: سرانجام با انجام اقدامات تخصصی در فضای مجازی متهم شناسائی و پس از هماهنگی با مقام قضایی دستگیر شد.

سرهنگ جعفری نژاد با بیان اینکه در بررسی های صورت گرفته مشخص شد این متهم 27 ساله خواستگار فرد شاکی بود عنوان داشت: وی پس از مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف و کینه جوئی از خانواده دختر مورد علاقه اش را علت این کار عنوان کرد.

وی افزود: متهم در اعترافات خود عنوان داشت پس از اینکه طی چندین مرتبه به خواستگاری دختر مورد علاقه خود رفتم و به دلیل عدم شرایط لازم از دید خانواده وی باجواب منفی از سوی آنها مواجه شدم تصمیم گرفتم تا با ارسال پیام های تهدید کننده از آنها انتقام بگیرم.

سرهنگ جعفری نژاد تصریح کرد: متهم این پرونده به همراه مستندات موجود جهت تعیین تکلیف نهایی به دادسرا اعزام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر به کسانی که اقدام به انتشار خلاف واقع و توهین نسبت به اشخاص درسایتها و شبکه های مجازی می کنند هشدار داد و خاطرنشان کرد: طبق ماده 18 قانون جرائم رایانه ای هر کس بوسیله سامانه های رایانه ای یا مخابرات اکاذیبی را منتشر نماید افزون بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محکوم می گردد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار