کد خبر: 848430
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
نعمت خلیفه

سید نعمت خلیفه، تیم اعزامی به رقابت‌های کشورهای اسلامی را در عین جوانی، شایسته حمایت دانست و برای کسب نتایج خوب ابراز امیدواری کرد.

سید نعمت خلیفه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ترکیب جوان تیم‌ ‌ملی برای حضور در رقابت‌های کشورهای اسلامی، اظهار کرد: تکواندو همواره ثابت کرده در اعزام ها جزو بهترین‌ها است. با توجه به داشته‌هایمان هم اکنون تیم در وضع خوبی است و این ترکیب و نتایج آن می‌تواند امیدوار کننده باشد.

وی ادامه‌ داد: ما چاره‌ای جز اعتماد به جوانان نداریم. هر چند صحبت‌ها بر سر مدال آوری در این رقابت‌ها است، اما این تیم اعزامی با وجود یک کادرفنی با تجربه می‌تواند از اعتبار تکواندوی ایران دفاع کند.

کارشناس تکواندو در مورد رویارویی ایران با آذربایجان به مربیگری مهماندوست که با تمام قوا در این بازی‌ها شرکت دارد، گفت‌: آذربایجان به مربیگری آقای مهماندوست هم اکنون یکی از بهترین تیم‌ها در جهان است. اما ایران همواره در سطح جهانی و  المپیک درخشیده است و نفرات ما توان رویارویی با آذربایجانی‌ها را دارند و من خودم بسیار به این تیم امیدوارم. هر چند آذربایجان میزبان این رقابت‌ها است  ولی کادرفنی باید با آماده کردن بازیکنان از نظر روحی کمک حال این جوانان باشند.

وی درباره پیش‌بینی تعداد مدال‌های ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی، گفت‌: هیچ کس نمی‌تواند این پیش‌بینی را انجام دهد. تکواندو ورزشی است که بین دو نفر انجام می‌گیرد و در حین مسابقه احتمال همه چیز می‌رود. باز هم می گویم امیدوارم اعتماد به جوانان نتیجه‌ بخش باشد.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار