کد خبر: 848412
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
آروین گودرزی

رکابزن المپیکی ایران گفت: یکی از دلایل نیامدن به تیم ملی حضور چایچی بود اما با تغییر او شرایط برای فعالیت در تیم ملی فراهم می‌شود و در خدمت تیم ملی هستم.

آروین گودرزی در گفت و گو با ایسنا درباره کم کار بودن خود در فصل ۲۰۱۷ دوچرخه سواری بیان کرد: در المپیک و با مربیگری چایچی فشار زیادی از لحاظ روحی و روانی به من وارد شد از این رو پس از بازی‌ها تصمیم گرفتم استراحت طولانی مدت به همراه بدنسازی کامل داشته باشم. الان هم تمریناتم را آغاز کرده ام و اکنون خیلی سرحال هستم و حتی از قبل هم بهتر شده‌ام. فقط نبود مسابقه اذیتم می کند. سال گذشته در همین زمان شاید در ۳-۴ تور شرکت کرده بودیم. نبود مسابقه مشکل بزرگی است و امیدوارم این مسئله هم حل شود.

نایب قهرمان بازی های آسیایی در پاسخ به این پرسش که برای حضور در تیم ملی و بازی های داخل سالن آسیا برنامه ای دارد یا خیر، تصریح کرد: با تغییر و تحولاتی که در داخل فدراسیون انجام گرفت، شرایط خیلی بهتر می شود. فکر می‌کنم بهتری تصمیمی که آقای قمری گرفت تغییر مدیر تیم های ملی بود و شرایط برای فعالیت در تیم ملی فراهم می‌شود. اکنون که آقای سلگی به عنوان مدیر تیم مهای ملی انتخاب شده به توانایی هایش اعتقاد دارم و بهترین گزینه برای این پست بود و از انتخاب او خوشحالم.

او افزود: برای حضور در بازی ها ی داخل سالن آسیا هم بستگی دارد تخصص آن ماده داشته باشم یا خیر اما برای قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ در خدمت تیم ملی خواهم بود.

گودرزی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه به دلیل حضور چایچی به تیم ملی نیامد، گفت: یکی از دلایلش می تواند این موضوع باشد. متاسفانه آقای چایچی تحت تاثیر حرفهای ورزشکاران دیگر بود. چون او  مدیر تیم های ملی و سرمربی هم بود در کار تاثیر می‌گذاشت و برای من سنگین تمام شد اما الان  مسیر باز است.

او ادامه داد: برای المپیک حرف‌های میزبانی بر روی او تاثیر گذار بود و حتی می توانم بگویم ترکیب تیم را هم او داد. تمریناتی هم که می‌رفتیم مخصوص تور بود در حالی که ما می‌خواستیم مسابقه تک مرحله ای پا بزنیم و در کل شرایط بد بود. از این رو پس از آن ترجیح دادم نباشم اما برای قهرمانی آسیا  و بازی های آسیایی ۲۰۱۸ برنامه دارم.

گودرزی در پاسخ به این پرسش که فکر می کند چه زمانی مشکل پیشگامان برای حضور مجدد در تورهای آسیایی حل شود، تاکید کرد: مطمئن هستم این مسئله حل می شود. البته بیشتر مسابقات هم در اسفند و فروردین بودند و در این زمان مسابقه معروفی نداریم. یک تور ژاپن است که ما دعوت نشدیم. تور آذربایجان ایران هم به تعویق افتاده است. فکر می‌کنم اولین مسابقه که در آن شرکت کنیم قهرمانی ایران باشد.

او در مورد احتمال از دست رفتن جایگاه پیشگامان در آسیا تصریح کرد: فکر می‌کنم نگهداشتن پیشگامان بین سه تیم اول مشکل باشد اما این چیزی  از ارزش های تیم کم نمی‌کند و اگر اتفاقی هم رخ داده شاید به دلیل اشتباهات فردی بوده است. اگر بتوانیم در تورآذربایجان ایران  و یکی دو تور دیگر شرکت کنیم شاید بتوانیم جایگاه خودمان را نگهداریم.

ملی پوش جاده ایران در مورد اینکه به فکر تغییر رنگ مدال خود در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ هست یا خیر، گفت: حتماً به فکر ارتقا جایگاهم در بازی های آسیایی نسبت به چهار سال قبل هستم. البته به شرطی که شرایطش هم باشد. چهار سال پیش مجید ناصری سرمربی تیم ملی بود و با برنامه ریزی هایی که داشت تیم بدون حاشیه ای داشتیم اما در زمان چایچی ورزشکاران خط می  دادند و اوضاع خوب نبود .

 او ادامه داد: من که در بازی های آسیا مدال گرفته بودم، جایگاهی نداشتم. نمی گویم در تیم ملی ورزشکار سالاری باشد اما باید شایسته سالاری شود. ما نفرات جوانی مانند گنج خانلو و مهدی رجبی را داریم که خیلی بهتر از بازیکنان سن و سال دار پا می‌زنند. مطمئن باشید اگر شرایطی که برای آنها مهیا بود برای رکابزنان جوان هم فراهم شود، چند برابر  بازیکنان سن و سال دار بهتر رکاب می زنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار