کد خبر: 848188
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸
طی سال گذشته محقق شد؛
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی گفت: طی سال گذشته بیش از ۴۲ میلیارد ریال کمک هزینه آغاز زندگی مشترک به مددجویان کمیته امداد استان مرکزی پرداخت شد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی گفت: طی سال گذشته بیش از ۴۲ میلیارد ریال کمک هزینه آغاز زندگی مشترک به مددجویان کمیته امداد استان مرکزی پرداخت شد

مجید مشهدی معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی اظهار داشت: یک هزار و ۶۱۰ نفر از زوج های تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی در سال گذشته با دریافت ۴۲ میلیارد و ۲۲۰۰ میلیون ریال کمک هزینه، زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

وی افزود: پرداخت کمک، هدیه و جهیزیه بخشی از خدمات کمیته امداد در کمک به ترویج ازدواج است و در کنار آن خدمات مشاوره‌ای با هدف ازدواج آگاهانه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به مددجویان ارائه می‌شود.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی بیان کرد: سال گذشته یک هزار و ۳۰۶

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی گفت: طی سال گذشته بیش از ۴۲ میلیارد ریال کمک هزینه آغاز زندگی مشترک به مددجویان کمیته امداد استان مرکزی پرداخت شد.

فقره کمک هزینه تامین جهیزیه به ارزش ۳۰ میلیون ریال به هر یک از نوعروسان تحت حمایت و ۳۰۴ فقره در قالب هدیه ازدواج به پسران تحت حمایت به ارزش ده میلیون ریال اعطا شد.

مشهدی با تاکید بر پرهیز از موازی کاری تصریح کرد: همکاری موثر کمیته امداد و خیریه ها در امداد رسانی به محرومان و حل مشکلات ازدواج جوانان می تواند از موازی کاری جلوگیری کند

وی افزود: اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت، کمک هدیه ازدواج به فرزندان مددجویان، برگزاری همایش های ازدواج آسان و دوره های آموزشی از اقدامات انجام شده توسط این نهاد در سال گذشته بوده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی در پایان گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند برای مشارکت در تامین جهیزیه نوعروسان با ستاد جهیزیه کمیته امداد مستقر در شهرستان‌ها همکاری کرده و در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار