کد خبر: 848054
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
معاون کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌غربی خبر داد:
معاون حمایت و کنترل سلامت کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌غربی گرفت: سه هزار سری جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی در سال گذشته تحویل شد.

مهدی طالب‌سهیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگارجوان در ارومیه، اظهار داشت: این میزان جهیزیه پرداختی دارای ارزشی بالغ بر سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.

وی به تعداد افراد زیرپوشش در استان  اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۱۲۵ هزار نفر در قالب ۶۴ هزار خانوار زیرپوشش این مجموعه هستند.

معاون حمایت و کنترل سلامت کمیته امداد آذربایجان‌غربی افزود: در حال حاضر ۳۸ هزار نفر زن سرپرست خانوار زیرپوشش کمیته امداد هستند که از همه خدمات این کمیته بهره می‌برند.

سهیلی با بیان اینکه در سال گذشته ۶ میلیارد تومان به مددجویان وام قرض‌الحسنه پرداخت شد، گفت:  این مبلغ به هفت هزار و ۳۰۰ مددجوی زیرپوشش تعلق گرفته است.

وی به سایر خدمات ارائه شده به مددجویان در سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: در سال گذشته یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به یک هزار و۷۰۰ دانشجوی زیر حمایت این کمیته پرداخت شده است که شامل پرداخت کمک هزینه شهریه و مسکن آن‌ها می‌شود.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سید محسن سیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
0
0
من الان سه ساله عقدم بخاطروضع مالی درستی نداریم گرفتاریم وازاقای ریسی میخام چراکمکی به ما که منتطقه محرمی هستیم کمک نمکنند یک وام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
مگه رئيسي رئيس جمهوره آخه؟! اون بنده خدا توليت آستان قدس را بعهده دارد.شما بايستي از كميته امداد يا دولت چنين چيزي را مطالبه كنيد . مشخصا از اعليحضرت حسن روحاني!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر