کد خبر: 848051
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
شهردار ارومیه:
شهردار ارومیه از توسعه ناوگان حمل ونقل در سال جاری خبر داد

به گزارش جوان وبه نقل از روابط عمومی شهرداری ارومیه دکتر محمد حضرت پور با اشاره به لزوم توسعه ناوگان حمل و نقل عمومي از جمله ناوگان ریلی و هوايي در راستاي تحقق شهر سالم، افزود: بر اين اساس در سال 96، ورود  اتوبوس جديد به ناوگان اتوبوسراني، آغاز عمليات اجرايي تراموای شهری و ورود چند فروند هواپيمای مسافربری در دستور كار قرار دارد .

وی با بیان اینکه توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی همواره یکی ازدغدغه های اساسی شهردار ی ارومیه است، گفت: امسال طبق برنامه ریزی های انجام شده یک هزار عدد تاكسي شهری با پرداخت 50 درصد سود بانكي توسط شهرداري نو و همچنین 120 عدد اتوبوس وارد ناوگان اتوبوس رانی شهر ارومیه می شود.

دکتر حضرت پور با اشاره به ورود 120 عدد اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر ارومیه، اظهار کرد: روند مقدمات بستن قرارداد برای خريد این تعداد اتوبوس شهری در حال طی است و در 6 ماهه اول سال جاری تحويل داده مي شود.

وی با بیان اینکه دلیل عدم توسعه صنعت گردشگری و جذب گردشگر در شهر ارومیه نبود زیر ساخت های لازم به ویژه برخورداری از ناوگان حمل و نقل هوایی است ، عنوان کرد: اقدامات اولیه برای خرید 3 فروند هواپیما صورت گرفته و در حال حاضر در طی مراحل ارائه تضامن بانکی است که با تحقق این مهم توسعه و رونق اقتصادی شهر ارومیه رقم می خورد.

شهرداری ارومیه با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ترموای شهر ارومیه در سال جاری به طول 9 کیلومتر، گفت: گشایش تراموای شهری منجر به زیبا سازی منظر شهری و کاهش ترافیک در هسته مرکزی شهر می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر