کد خبر: 847905
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
نظر به اینکه در آستانه پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هستیم، بدیهی است برخی از کاندیداهای محترم بعضا" برای جلب حمایت و آرای مردم، اقدامات و فعالیت های صورت گرفته توسط شهرداری را به نام خود تمام می کنند و هر جا که در پاسخگویی به شهروندان در چرایی کم کاری های خود درماندند، شهرداری، نهادها و افراد دیگر را مقصر جلوه دهند.

لذا روابط عمومی شهرداری شهرکرد بر خود لازم می داند با صدور بیانیه ای در جهت آگاهی بخشی به شهروندان عزیز، آن ها را برای گرفتن تصمیماتی هوشمندانه یاری کند و با شفاف سازی در خصوص فعالیت هایی که حاصل تلاش مجموعه خدوم این شهرداری است، از هر گونه تخریب ناعادلانه جلوگیری کند.

ضمنا" متن این بیانیه به شرح ذیل است:

شهرداری شهرکرد مفتخراست، شاکله­ی سازمانی­اش سرشار از نیروهای توانمند و کارشناسان در حوزه های مختلف است که در آن به مرور شرایطی تجربه­گرا و دانش­محور را در سیستم اجرایی می­کنند. ما را گام به گام با وضعیتی رودرو کرد که ماحصلش اجرایی کردن پروژه­های گسترده در زمینه­های عمرانی و فرهنگی شد و دستاوردهای ارزشمندی که قطعا از بوته­ی نقد خارج نیستند. شهرداری با افتخار کلیه­ی نقدها و نظرها را بررسی کرده و تا جای ممکن به مرحله­ی اجرا رسانده است، اما در این بین این حق را نیز برای خود محفوظ می­داند که با اعتماد به قوه­ی تشخیصی سازمانی، مجموعه ی نقدها را از تخریب­ها تمیز داده و در جایی که لازم بداند از حقوق پرسنل و مردمش دفاع کند. شهرداری خود نیز متشکل از شهروندانی است که با تمام وجود در این مجموعه با هر شرایط سخت و آسانی کنار آمده و کار می­کنند.

لازم می دانیم، با افتخار اعلام کنیم که کلیه ی دستاوردهای اخیر، خصوصا در بخش های فرهنگی و عمرانی، نتیجه­ی زحمات پرسنل و همدلی مجموعه با شهروندان عزیز  بوده است. با دقت، عوامل متخصص را در هر زمینه انتخاب کرده و تحت نظارت و با نیروی شهرداری کارها را پیش بردیم، بنابراین به هیچ وجه وام دار هیچ شخص خاصی در این حوزه ها نبوده و نیستیم، زیرا تمام فعالیت ها گروهی و سازمانی بوده و هست... و اولویت اصلی شهرداری شهرکرد، بهره گرفتن از ظرفیت های درون سازمانی خود می باشد؛ پس جا دارد شهروندان عزیز با بصیرت عالیه ی خود در نسبت با اظهار نظرهای خرد و کلان، افراد حقیقی و حقوقی با رعایت جانب عدالت، از گرفتار شدن در دام حواشی مخرب پرهیز کرده و چون گذشته با همراهی و مشارکت خود مجموعه ی مدیریت شهری را نسبت به فعالیت های خود دلگرم کرده و با دقت نظر همیشگی که از ایشان انتظار می رود، در صورت معتقد بودن به هر نوع نقد و نظر سازنده ما را در جریان گذاشته تا با افتخار از آن استقبال کنیم، باشد که شهرکرد، شهرمهربانی بالنده تر از گذشته شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر