کد خبر: 847687
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
رسانه دولت عوامل«ديرين ديرين» را متهم به خودفروشي كرد
ناسزاگوهايي که وقت و پول کافي براي سرک کشيدن به همه جاي فضاي مجازي دارند، اين روزها بيش از پيش فعال شده‌اند تا به‌زعم خود هر صداي مخالفي را در نطفه خفه کنند.
نویسنده: فرزين ماندگار
 
ناسزاگوهايي که وقت و پول کافي براي سرک کشيدن به همه جاي فضاي مجازي دارند، اين روزها بيش از پيش فعال شده‌اند تا به‌زعم خود هر صداي مخالفي را در نطفه خفه کنند. اين افراد پس از فحاشي‌هاي مجازي عليه مهران مديري به بهانه بيان مشکلات اقتصادي اين‌بار به ناسزاگويي عليه سازندگان مجموعه ديرين ديرين مأمور شده‌اند.
متهم کردن عوامل ديرين ديرين به خودفروشي يکي از اين نمونه‌هاست که البته پيش از همه خط آن را کانال روزنامه ايران، ارگان دولت يازدهم کليد زد؛ کانالي که خوراک رسانه‌اي عمده‌اي براي محافل رسانه‌اي ضدانقلاب محسوب مي‌شود. کانال روزنامه ايران، با ابراز نارضايتي از انيميشن‌هاي اخير ديرين ديرين، تيتر عجيبي زده بود: «ديرين ديرين‌ها به چه بهايي خريده شدند!»
 
اين اتهام‌زني با واکنش تهيه‌کننده اثر مواجه شد و در قالب يادداشتي نوشت: صرفاً جهت استحضار مخاطبان خوب ديرين‌ديرين به چند نکته اشاره مي‌کنم. ديرين ديرين يک رسانه مردمي است که حرف دل مردم ايران را در قالب انيميشن‌هاي کوتاه يک دقيقه‌اي طنز بيان مي‌کند. اين مجموعه از سوي شرکت دانش‌بنيان «نسل‌انديشه‌سبز» ساخته مي‌شود و به‌رغم تعاملات و همکاري‌هاي بسيار خوب با معاونت علمي‌ - فناوري رياست‌ جمهوري، تاکنون يک‌ ريال کمک بلاعوض يا يک ريال وام ‌کم‌بهره، از اين معاونت دريافت نکرده است!
 
با توجه به‌ مشکل بزرگ بيکاري جوانان، «نسل انديشه سبز» حسب وظيفه، اکنون ديرين ديرين رسانه‌ بزرگي است که با ضريب نفوذ بيش از 70 درصد در کشور، هر آيتم‌ آن‌ از سوي بيش از 7 ميليون‌ نفر، در فضاي مجازي ديده مي‌شود. همانگونه که در ابتداي سال وعده داديم، امسال‌ مجموعه انيميشن‌هاي ديرين ديرين با موضوع انتخابات را مي‌سازيم. در اين انيميشن‌ها به صورت مطلق‌ له يا عليه يک نامزد حرف نمي‌زنيم، بلکه به نقد رفتار اشتباه مي‌پردازيم، فارغ از اينکه اين رفتار از چه فردي سر زده ‌باشد.
 
تهيه‌کننده اين مجموعه مي‌افزايد: در پايان‌ هر انيميشن انتقادي نيز، نظرسنجي عمومي قرار دارد و ميزان رضايت ‌بالاي 90‌درصدي مخاطبان، نشانگر آن است که در بيان حرف دل مردم در قالب انيميشن‌هاي ديرين ديرين، موفق بوده‌ايم. هرچند به تناسب موضوع، يک گروه سياسي اعم از اصولگرا يا اصلاح‌طلب، از ما آزرده‌خاطر شده باشد! در پاسخ روزنامه ايران که حرف دل‌مردم را برنتابيده است، مي‌گوييم: ديرين ديرين فروشي نيست چون قبلاً فروخته شده... به مردم‌ ايران !
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار