کد خبر: 847624
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
معاون عمرانی شهردار ارومیه گفت:
خلا یکنواخت بودن مکان های دیدنی ارومیه با پروژه های چی چست پر می شود و هدف اصلی این پروژه ها، معرفی چی چست به عنوان مقصد سفر برای گردشگران است.
رضا جوان کیا امروز در گفت وگو با خبرنگار جوان در ارومیه گفت: طرح اولیه چی چست به صورت شهربازی بود، ولی بعد از آن به صورت مجموعه بزرگ گردشگری تفریحی مطرح شد، که شهربازی در دل آن مجوعه قرار دارد.

وی تصریح کرد: یکنواخت بودن مکان ها دیدنی ارومیه مانع جذب و ماندگاری گردشگر می شد و این مجموعه ارومیه رای برای گردشگران جذاب خواهد کرد و هرسال پروژه های جدیدی به این مجموعه اضافه خواهد شد تا تنوع و تازگی آن حفظ شود.

جوان با تاکید بر اینکه، هدف اصلی پروژه های چی چست، معرفی آن به عنوان مقصد سفر برای گردشگران است، افزود:پروژه های مختلفی از قبیل؛ آبشار دو طبقه، کارتینگ، استخر آبی، شهربازی، کافی شاپ، رستوران، آمفی تئاتر،  محوطه والیبال ساحلی، زمین های تنیس، تیروکمان و باند پرواز، مسابقات هواپیماهای رادیو کنترلی و .... در  مجموعه گردشگری تفریحی چی چست اجرا می شود و همچنین در صورت تملک ضلع شمالی  مجموعه گردشگری تفریحی چی چست، باغ پرندگان نیز ایجاد خواهد شد.

معاون عمرانی شهردار ارومی در خصوص پروژه شهربازی مدرن ارومیه گفت: دستگاه های شهربازی از کشور ایتالیا خریداری و وارد شده اند و زیرساخت آنها در حال اجرا شدن هستند و با توجه به لزوم رعایت ایمنی در شهربازی، شهردار ارومیه تاکید زیادی بر استاندارد بودن و بروز تجهیرات شهرداری دارد.

جوان کیا ادامه داد: اعتبار اولیه پروژه های چست به غیر از مبلمان های شهری و مصالح ساختمانی که توسط خود شهرداری تولید می شود، 40  میلیارد تومان است که با ادامه پروژه به 60 میلیارد تومان خواهد رسید.

وی با شاره به پیشرفت قابل توجه پروژه ها در چی چست اظهار داشت: این پروژه نماد بارزی از همدلی و تعامل سازمان ها و نیروهای شهرداری است و محل مناسبی برای پرورش مسئولان مدیریت شهری است.

معاون عمرانی شهردار ارومیه در پایان خاطر نشان کرد: سیستم حمل و نقل مناسب برای مجوعه گردشگری چی چست ایجاد خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر