کد خبر: 847446
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
12 نفر از سرنشينان اتوبوس مسافربري كه از مشهد راهي اصفهان شده بودند، در تصادف با كاميون جان خود را از دست دادند.
اين حادثه ساعت۲۰:۰۵ چهارشنبه در كيلومتر ۲۵ محور شاهرود اتفاق افتاد كه در جريان آن اتوبوس مسافربري با ٤٣ سرنشين با يك دستگاه كاميون برخورد كرد. لحظاتي بعد از حادثه، پليس و امدادگران خود را به محل رساندند و شروع به امدادرساني كردند. در جريان اين حادثه ١٢ نفر كشته و ١٨ نفر مجروح و به بيمارستان منتقل شدند. سردار محمد حسين حميدي، رئيس پليس راه راهور ناجا گفت: تغيير جهت ناگهاني كاميون موجب برخورد اتوبوس از جلو به پشت كاميون و سپس واژگوني آن شده است.
  
واژگوني اتوبوس مسافربري در شيراز
در جريان حادثه‌اي ديگر كه در شيراز اتفاق افتاد، واژگوني اتوبوس حامل گردشگران، سه مجروح برجاي گذاشت. اين اتوبوس حامل 12 گردشگر لهستاني و پنج ايراني بود كه عصر پنج‌شنبه در مسير مرودشت به سپيدان اتفاق افتاد.
 سرهنگ احمد احمدي، فرمانده پليس راه شمال استان فارس علت حادثه را سرعت غيرمجاز اعلام كرده ا ست.
  
تصادف آمبولانس با اتوبوس تندرو
سه مسافر و راننده آمبولانس در حادثه برخورد آمبولانس با اتوبوس‌هاي بي آر تي مصدوم شدند.
اين حادثه، عصر روز پنج‌شنبه حين جابه‌‌جايي مسافران بي‌آرتي در يكي از ايستگاه‌هاي مسير شمال به جنوب بزرگراه جناح نرسيده به ميدان آزادي اتفاق افتاد. در پي اين حادثه راننده آمبولانس محبوس شد و يكي از عابران بين اتوبوس‌ها و دو نفر از مسافران نيز در يكي از اتوبوس‌ها دچار مصدوميت و توسط امدادگران اورژانس به بيمارستان منتقل شدند. علت حادثه در دست بررسي است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار