کد خبر: 847300
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲
موزيک‌ويدئو «تسليم تو نمي‌شويم» با هدف به تصوير کشيدن جنايات مزدوران تکفيري و حاميان منطقه‌اي و بين‌المللي آنها و روحيه مبارز و مقاوم مردم مظلوم سوريه، از سوي نمايندگي صداوسيما در لبنان تهيه و توليد شده است.
اين نماهنگ به مدت 5 دقيقه و 15 ثانيه به انعکاس حوادث رخ داده در شهرک‌هاي «فوعه» و «کفريا» مي‌پردازد. مردم مظلومي که تنها به جرم شيعه بودن و مقاومت در برابر متجاوزان از سال 1394 تاکنون، به وسيله گروه تکفيري «جيش‌الفتح» به محاصره درآمده‌اند. گروهي تروريستي که تحت فرماندهي جبهه «النصره» در سوريه مي‌باشد و از حمايت‌هاي مستقيم رژيم سعودي، ترکيه و قطر برخوردار است. نماهنگ «تسليم تو نمي‌شويم» كه براساس سرودي از «هادي فاعور» خواننده نوجوان سوري تهيه و توليد شده است، مظلوميت و باورهاي محكم شيعيان «فوعه» و «کفريا» را بازخواني مي‌كند.
 
شهرک‌هاي «فوعه» و «کفريا» تقريباً همه روزه با خمپاره و تک‌تيرانداز‌هاي تکفيري هدف حملات متجاوزان قرار مي‌گيرند به طوري‌که طي بيش از دو سال محاصره، افزون بر 85 هزار گلوله خمپاره و موشک به اين شهرک‌ها شليک شده و بيش از 2 هزار نفر که بيشتر آنها زنان و کودکان بي‌دفاع مي‌باشند به شهادت رسيده‌اند. مردم بي‌دفاع «فوعه» و «کفريا» با ايثار و مقاومت، شجاعانه مانع ورود تروريست‌هاي تکفيري شده‌اند. فُوعه (به عربي: الفُوعه‌) شهركي شيعه‌نشين در شمال سوريه است. اين شهرك در شمال شرق «اَدلب» قرار دارد. طبق سرشماري سال 2004 اين شهرك 10 هزار و 214 نفر جمعيت دارد كه بيشتر اهالي آن را مسلمانان شيعه تشكيل مي‌دهند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار