کد خبر: 847120
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
جمال لیوانی مدیر عامل شرکت گاز گلستان از جذب بیش از 21 هزار مشترک در سال گذشته وبهره مندی 100 درصد جمعیت شهری از گاز طبیعی خبر داد

صفرعلی جمال لیوانی از جذب تعداد 21 هزار و 160 مشترک درسال 95 خبر داد که با احتساب مشترکین سنوات گذشته شمار مشترکین شرکت تاکنون به بیش از 520 هزار و 840 مشترک رسید

وی افزود: از برنامه های مهم این شرکت تسریع در فرآیند گازرسانی و همچنین جذب مشترکان گاز در بخشهای مختلف استان بویژه بخش صنعتی است که با توجه به اینکه سال 96 توسط رهبر فرزانه انقلاب به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام گذاری شده است می تواند زمینه ساز بسیار مهمی برای افزایش سطح تولید و اشتغال باشد

جمال لیوانی افزود:در سال گذشته اجرای 394 کیلومتر شبکه ،نصب افزون بر 8650 انشعاب ،بره مندی 19 هزار و 520 خانوار از گاز طبیعی و همچنین گاز رسانی به 64 روستا و 51 واحد صنعتی عمده از برنامه های محقق شده این شرکت بود ضمن اینکه عملیات گازرسانی به تعداد 35 روستا نیز در مرحله اجرا می باشد.

وی با اشاره به این که تاکنون 1452 پروژه گازرسانی دربخشهای مختلف شهری،روستایی، صنایع عمده و بزرگ گازرسانی شده،اظهار داشت: این پروژه ها در بخشهای مختلف شامل ٢٩ شهر، 816 روستا، 543 واحد صنعتی عمده و همچنین ٦٤ جایگاه سی ان جی می باشد.


جمال لیوانی با بیان این که ضریب نفوذ گاز دراستان بیش از ٧٠ درصد است افزود:گاز طبیعی در استان گلستان بیش از ٧٠ درصد سبد انرژی خانوار را تامین می کند که در مقایسه با سال 94 این ضریب با افزایش سطح خدمات گاز رسانی در استان در بخشهای خانگی، تجاری و صنایع ارتقاء یافته است.

وی، تسریع در روند افزایش پروژه های گازرسانی بهاقصی نقاط استان را در راستای شعار مقام معظم رهبری گامی بسار مهم و موثر دانست و اذعان داشت: با تلاش مجموعه گاز گلستان تاکنون در سطح استان افزون بر 8336 کیلومتر شبکه و 270 هزار و 947 انشعاب نیز اجرا و نصب شده است .

 مهندس جمال لیوانی در ادامه گفت: در همین راستا هم اکنون در استان گلستان حدود 520 هزار و 840 مشترک و 528 هزار و 392 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان افزود:در حال حاضر 100 درصد جمعیت شهری و 93 درصد جمعیت روستایی استان از گاز طبیعی بهره مندند که در مجموع 95 درصد جمعیت تحت پوشش استان را نسبت به کل جمعیت قابل تحت پوشش در بر می گیرد.

صفر علی جمال لیوانی تصریح کرد: همه این خدمات ارزشمند از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و ماحصل زحمات دولتمردان عزیز می باشد که با تلاش خستگی ناپذیر خود تلاش دارند خدمات خود را بیش از پیش توسعه دهند که امیدواریم مورد رضایت حق تعالی و امت حزب ا... و همیشه در صحنه قرار بگیرد


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر