کد خبر: 847007
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷
وزير اطلاعات پاسخ دهد كه چگونه برخي اخباري كه تنها در اختيار نهادهاي دولتي است در كمترين زمان در اختيار سايت‌ها و كانال‌هاي ضدانقلاب قرار مي‌گيرد و چه كساني در اين امر دخيل هستند.
حسينعلي حاجي‌دليگاني نماينده مردم شاهين‌شهر در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با فارس، گفت: سؤال من از وزير اطلاعات اين است كه اخباري كه مشخص است تنها در اختيار نهادها و دستگاه‌هاي دولتي است چگونه در كمتر از يك ساعت بعضاً در اختيار سايت‌ها و كانال‌هاي ضدانقلاب همچون آمدنيوز قرار مي‌گيرد. وي افزود: بايد مشخص شود كه اين اطلاعات از كجا درز مي‌كند و چه كساني در اين امر دخيل هستند. آيا وزارت اطلاعات در اين‌باره اقدامي را صورت داده است، در اين باره گزارش دهد.
نماينده مردم شاهين‌شهر در مجلس ادامه داد: وزارت اطلاعات آيا اين افراد را شناسايي و با آنها برخورد كرده و اگر اين كار را انجام داده چگونه اين اطلاعات و  اخبار محرمانه به فوريت در اختيار اين سايت قرار مي‌گيرد؟ كه بعد از انتشار در اين سايت، رسانه‌هاي داخلي ما در جريان آن قرار مي‌گيرند.
حاجي‌دليگاني در پايان خاطرنشان كرد: سايت ضد انقلاب آمدنيوز به دنبال اختلاف‌افكني در كشور است و در حالي كه در قبال بخشي از دولت هيچ موضعي نداشته و سكوت اختيار مي‌كند، بخش ديگري از جامعه را كه عموماً افكار انقلابي دارند مورد هدف قرار مي‌دهد، به مقدسات ما اهانت مي‌كند و به مسئولان عالي‌رتبه كشور ما مرتباً حمله مي‌كند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار