کد خبر: 846851
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: پس از بررسی و پالایش مقالات رسیده توسط اعضای کمیته علمی، 335 مقاله برای ارایه در ششمین کنفرانس ملی شبکه‌های توزیع برق در سمنان درنظر گرفته شده است.
 سیدمحمد موسوی زاده با اشاره به ارسال یک هزار و 242 مقاله به دبیرخانه ششمین کنفرانس ملی شبکه‌های توزیع برق در سمنان، افزود: این مقاله ها توسط 215 داور کارشناسی شد و در پایان 77 مقاله برای ارایه به صورت سخنرانی در نشست های 2 روزه کنفرانس و 73 مقاله برای ارایه به صورت پوستر تایید شد و 185 مقاله نیز چاپ و ارائه می شود.
وی با بیان این که سمنان روزهای سی ام و سی و یکم فروردین 96 میزبان بیست و دومین کنفرانس شبکه های توزیع نیروی برق است، افزود: این کنفرانس روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با حضور بیش از هزار نفر از متخصص ها و صاحب نظران در دانشگاه سمنان برگزار می شود.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان تصریح کرد : در ششمین کنفرانس ملی شبکه‌های توزیع برق در سمنان نمایشگاه جانبی شامل تجهیزات و توانمندی شرکت های تولیدی و صنعتی در عرصه صنعت توزیع برق برپا می شود.
آیین افتتاح ششمین کنفرانس ملی شبکه‌های توزیع برق در سمنان ساعت 9 صبح چهارشنبه سی ام فرودین 96 با حضور محمدرضا خباز استاندار سمنان و مسوول های کشوری و استانی در سالن امیرکبیر دانشگاه سمنان برگزار می شود.
حدود 70 درصد از انرژی برق در استان سمنان صرف بخش تولید می شود که شامل 50 درصد در حوزه صنعت و 20 درصد در حوزه کشاورزی است و نرخ متوسط مصرف برق در این استان در بخش خانگی حدود 300 کیلو وات ساعت کمتر از میانگین کشوری است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار