کد خبر: 846806
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹
پسر جوانی كه متهم است به خاطر رسیدن به دختر مورد علاقه‌اش پدرش را در آتش‌سوزی مرگباری به قتل رسانده است، به زودی در دادگاه كیفری استان تهران محاكمه می‌شود.
به گزارش خبرنگار ما، روز جمعه اول مردادماه سال گذشته بود كه قاضی منافی‌آذر، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران كلانتری 151 یافت‌آباد از مرگ مشكوك مرد 46 ساله‌ای به نام محمود با خبر و همراه كارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شد.
بررسی‌های تیم جنایی نشان داد ساعت چهار بامداد پسر جوانی به نام فرامرز كه از دو ماه قبل با خانواده‌اش اختلاف داشته به در خانه‌شان می‌رود و خودروی 206 خودش را آتش می‌زند.  پدر متهم وقتی با این صحنه روبه‌رو می‌شود، قصد دارد مانع حادثه شود كه آتش می‌گیرد و به شدت دچار سوختگی می‌شود.
 
در حالی كه تحقیقات برای دستگیری فرامرز ادامه داشت مأموران دریافتند وی پس از حادثه به خارج از كشور گریخته است تا اینكه 5 شهریورماه مأموران با خبر شدند وی به ایران برگشته است.  بدین ترتیب مأموران مخفیگاه وی را  تحت‌نظر گرفتند و متهم را بازداشت كردند.
متهم پس از دستگیری با اظهار پشیمانی به قتل پدرش اعتراف كرد.
وی گفت: چندماه قبل با دختر جواني به نام رؤيا آشنا شدم و قرار شد با هم ازدواج كنيم، اما وقتي موضوع را با پدرم در ميان گذاشتم، او مخالفت كرد.  هر چقدر اصرار كردم، فايده‌اي نداشت و پدر و مادرم به خواستگاري دختر مورد علاقه‌ام نرفتند.  آنها حتي چند دختر ديگر را براي ازدواج به من معرفي كردند، اما من فقط عاشق رؤيا بودم و اصلاً به ازدواج با دختر ديگري فكر نمي‌كردم.
 
وقتي نتوانستم پدر و مادرم را راضي كنم، از خانه قهر كردم و شب‌ها هم در كارگاه خياطي‌ام مي‌خوابيدم تا اينكه تصميم گرفتم خودروي 206‌ خود را بفروشم و با پول آن خانه‌اي اجاره كنم. پدرم وقتي متوجه شد مدارك خودروام را برداشت و مخفي كرد. پس از این به دادگاه رفتم و از پدرم شكایت كردم. وقتی پدرم متوجه شكایت شد بامن تماس گرفت و خواست به خانه بروم و خودروام را پس بگیرم، اما وقتي به خانه رسيدم، مشاهده كردم پدرم طوري خودروام را در بين دو خودرو ديگر پارك كرده كه قادر به بيرون آوردن آن نيستم به همين دليل عصباني شدم و به پمپ بنزين رفتم و چند ليتربنزين خريدم و به خانه برگشتم تا خودروام را آتش بزنم. داخل كوچه شروع به داد و فریاد كردم كه پدرم بیرون آمد و متوجه شد من قصد دارم خودروام را آتش بزنم. او قصد داشت مانع حادثه شود، اما بنزین را به خودروام پاشیدم كه مقداری هم به صورت پدرم ریخته شد و این حادثه رخ داد.
 
متهم پس از تحقیقات تكمیلی قرار مجرمیت وی از سوی قاضی منافی‌آذر صادر شد. بدین ترتیب متهم به زودی در دادگاه كیفری استان تهران محاكمه می‌شود. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار