کد خبر: 846681
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹
مدیر کانال بوسنی شبکه جهانی سحر از برنامه ریزی انجام گرفته برای بسط حوزه پوشش کانال بوسنی به منطقه بالکان خبر داد.

محسن سوهانی گفت :  تغییر در فرم و محتوای برنامه های این کانال و گسترش مخاطبان آن از برنامه های کانال بوسنی در آینده نزدیک است.

وی  با بیان اینکه هم اکنون این کانال در دوران گذار خود به سر می برد گفت : در این فرصت با برنامه هایی همچون  " نوستالژیا " که مروری است بر برنامه های جذاب قدیمی تلاش کرده ایم ضمن جلب نظر بیننده ، ذهن او را برای مواجهه با سیمایی جدید از کانال بوسنی که مدت هاست برای آن مطالعه و پژوهش های میدانی شده ، آماده کنیم و امیدواریم در 25 اردیبهشت از آن پرده برداری شود.

مدیر کانال بوسنی شبکه جهانی سحر گفت : در این زمینه ، کانال بوسنی برنامه های جدیدی تدارک دیده که برای جذب مخاطبان خود ساختارهای متفاوتی را تجربه می کنند.

 بخش خبری کانال بوسنی با عنوان اتاق خبر با ساختاری جدید و متنوع تر و طراحی دکوری چشم نواز هر شب راس ساعت 20 به وقت بوسنی و 10:30 دقیقه به وقت تهران به روی آنتن خواهد رفت.

 این بخش خبری مهمترین اخبار جهان و منطقه بالکان را در حوزه های فرهنگی ، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و ورزشی در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد.

  سوهانی تصریح کرد : بخش خبر به عنوان "صدای حقیقت" همواره یکی از الویت های شبکه سحر بوده که در رویکرد جدید در کانال بوسنی تلاش می شود با آسیب

شناسی روند گذشته ، پخش اخبار را در دو سطح کمی و کیفی ارتقاء ببخشیم که در دوره گذار فعلی با پخش اطاق خبر از 20 فروردین آن را آغاز کرده و قرار است از 25 اردیبهشت 96 همزمان با روز " زبان و ادبیات فارسی و بزرگداشت فردوسی بزرگ" در کنار سایر

برنامه ها بطور رسمی پرده برداری شود.

سوهانی تصریح کرد :  کانال بوسنی با سه ساعت افزایش پخش مفید از 25 اردیبهشت بصورت 24 ساعته خواهد شد و پخش خبر آلبانیایی که  بصورت آزمایشی در دست مطالعه است  در صورت تایید نهایی در سه ماهه دوم سالجاری نیز عملیاتی خواهد شد.

محسن سوهانی تاکید کرد :  با برنامه های مفرح و سرگرم کننده ، علاوه بر ایجاد اوقات خوش برای خانواده ها در تلاشیم پیام فرهنگ و تمدن ایران و نیز ندای حقیقت طلبی انقلاب اسلامی را به منطقه بالکان برسانیم.

به گفته وی این منطقه از ظرفیت های بسیاری برخوردار است که می توان با برنامه ریزی دقیق ، واقع بینانه و ابتکاری به بهترین وجه از آنها بهره گرفت که بی شک  نگاه های کارشناسی و کمک نخبگان کشور در این خصوص راهگشا خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار