کد خبر: 846479
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
مائوریسیو پوچتینو

سرمربی تاتنهام بعد از بازی برابر بورنموث از کسب سه امتیاز و کم شدن اختلاف با چلسی سخن گفت‌.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از اسکای اسپورت، هفته‌ سی و سوم لیگ برتر انگلیس شنبه با برگزاری چند دیدار ادامه‌ یافت که در یکی از بازی‌ها تاتنهام تیم دوم جدول رده‌بندی موفق شد با چهار گل بورنموث را شکست بدهد. مهاجم اسپرز روز خوبی برابر حریف داشتند. هری کین، سون هیونگ مین و وینسنت جانسن هر کدام یک بار و موسی دمبله نیز گلزنان تاتنهام بودند.

مائوریسیو پوچتینو در نشست خبری خود بعد از پیروزی در هفته‌ سی و سوم گفت‌: فقط وظیفه‌مان را انجام دادیم. وظیفه داشتیم سه امتیاز این مسابقه را کسب کنیم و خوشبختانه به این هدف رسیدیم. حالا اگر چلسی امتیازی از دست بدهد، ما در بالای جدول رقیب جدی برای آنها خواهیم بود. اختلاف اکنون چهار امتیاز است و این برای ما فوق‌العاده‌ خوب محسوب می‌شود. هرچند از نظر من چهار امتیاز در این مقطع از فصل اختلاف زیادی است. چلسی مدعی عنوان قهرمانی است و شانس زیادی برای رسیدن به قهرمانی دارد. تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا در جمع چهار تیم  نخست جدول رده‌بندی قرار بگیریم.

این سرمربی آرژانتینی ادامه‌ داد: برای دومین سال پیاپی است که ما در  این مقطع از فصل در بالای جدول رده‌بندی قرار گرفتیم و این برای باشگاه و هواداران اتفاق خوبی محسوب می‌شود. هرچند باید مراقب باشیم در بازی‌های آینده جایگاه‌مان را از دست ندهیم. سال گذشته در چنین مقطعی از فصل بود که چند بازی را با بی‌دقتی از دست دادیم و در نهایت در رده سوم قرار گرفتیم. امسال نباید آن اشتباه‌ها را تکرار کنیم بلکه باید با هوشیاری امتیازات لازم را برای حضور در بالای جدول را به دست بیاوریم.

چلسی صدرنشین امشب (یکشنبه) باید در ورزشگاه اولدترافورد مهمان منچستریونایتد باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار