کد خبر: 846124
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
مدیرکل راه‌آهن شمالشرق1 خبرداد:
مدیرکل راه‌آهن شمالشرق 1 از کاهش پنج درصدی تاخیرها در راه‌آهن شمالشرق کشور خبر داد.
فرشاد زادخور  با ابراز رضایت از خدمات راه‌آهن شمالشرق(1) در سفرهای نوروزی امسال در محدوده شمال شرق کشور اظهار کرد: متوسط تاخیر قطارها در این منطقه به ازای هر رام قطار 14 دقیقه است.
وی با اشاره به ایمنی بالا و ارزان بودن سفرهای ریلی، اقبال به سفر از طریق خطوط ریلی رو به رشد ارزیابی و تصریح کرد: تنها در تعطیلات امسال بیش از 615 هزار نفر از کریدور ریلی استان سمنان عبور کردند.
مدیرکل راه‌آهن شمالشرق از افزایش 9 درصدی ضریب اشغال در سفرهای ریلی منطقه شمال‌شرق (1) خبر داد و افزود: ضریب اشغال در قطارهای این منطقه به 82 درصد رسیده که نشان از اقبال روزافزون به این سفر ایمن دارد.
وی با اشاره به فعال‌سازی همه ظرفیت‌های راه‌آهن شمالشرق(1) در ایام سفرهای نوروزی گفت: در این ایام بیش از یک‌هزار و 800 رام قطار برای جابجایی مسافران به کار گرفته شده است.
زادخور با اشاره به افزایش سفرهای نوروزی که با مقصد استان سمنان انجام شدند اضافه کرد: از مجموع بیش از 615 هزار مسافری که از کریدور ریلی استان سمنان استفاده کردند بیش از 50 مسافر به مقصد سمنان سفر کردند و مابقی از این کریدور ریلی مهم عبور کردند.
مدیرکل راه‌آهن شمالشرق 1خاطرنشان کرد: به طور متوسط معمولا 10 تا 15 درصد مسافران برای سفر از طریق ریلی سفر می‌کنند.
وی راه‌آهن شمال‌شرق را از گسترده‌ترین مناطق راه‌آهن در ایران نام برد و گفت: این منطقه خطوط ریلی چندین استان شمال‌شرق کشور را دربرمی‌گیرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار