کد خبر: 846108
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
شهردار تبریز:
شهردار تبریز گفت: ظرفیت‌های ارتباطی شهرداری تبریز در خدمت برنامه‌های استانی وزارت امور خارجه و زمینه‌های بین‌المللی استان آذربایجان‌شرقی است.
دکتر صادق نجفی در مراسم راه‌اندازی روادید الکترونیکی در فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: راه‌اندازی این سیستم، از اقدامات زیربنایی در خصوص تبریز ۲۰۱۸ است که نقش موثر در تسهیل گردشگری و تقویت نقش راهبردی تبریز در مباحث بین‌المللی خواهد داشت.
وی راه‌اندازی خط هوایی تبریز هامبورگ را در همین ارتباط مورد توجه قرار داد و افزود: با آغاز این خط هوایی از اواخر اردیبهشت، ارتباطات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی تبریز با یکی از شهرهای هدف گردشگری  اروپا تقویت خواهد شد.
 شهردار تبریز تاکید کرد: شهرداری تبریز با توجه به ظرفیت‌های ویژه سرمایه‌گذاری، گردشگری و فرهنگی، آماده نقش‌آفرینی در بحث اعزام، پذیرش و توسعه ارتباطات اقتصادی و تجاری و فرهنگی استان است.
دکتر نجفی به نقش گردشگری در شاخص‌های اقتصاد مقاومتی اشاره و خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌ها نرم‌افزاری و سخت‌افزاری این حوزه، در یک افق میان‌مدت، نقش تعیین‌کننده در شاخص‌های اجتماعی و معیشتی خواهد داشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر