کد خبر: 845403
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: 748 واحد صنعتی و کشاورزی استان تا کنون موفق به دریافت تسهیلات رونق تولید شده اند.
 بهروز اسودی  درپنجاه و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان و اولین جلسه این کارگروه در سال 96 در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: تاکنون به 748 واحد تسهیلات رونق تولید به مبلغ چهار هزار و 45 میلیارد ریال پرداخت شده که از این میان 184 واحد صنعتی استان به میزان سه هزار و 62 میلیارد ریال و 564 واحد کشاورزی استان به مبلغ 983 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.
وی یادآور شد: تعداد 2 هزار و 549 واحد صنعتی وکشاورزی استان سمنان در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده بودند که پس از بررسی پرونده واحد های تولیدی ثبت نام شده، پرونده یک هزار و 803 واحد صنعتی و کشاورزی مورد تایید قرار گرفت و برای دریافت تسهیلات رونق تولید به میزان هشت هزار و 524 میلیارد ریال به بانک های عامل استان سمنان معرفی شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: از این تعداد 468 پرونده به میزان 6 هزار و 252 میلیارد ریال واحد صنعتی و یک هزار و 335 پرونده به مبلغ 2 هزار و 271میلیارد ریال واحد کشاورزی استان سمنان بوده است.
 در این جلسه مشکلات چهار واحد تولیدی صنعتی در امور مالیاتی، تامین اجتماعی، امور بانکی و زیر ساخت و دستگاههای اجرایی مورد بررسی قرار گرفت.
در 52 جلسه گذشته، مشکلات 347 واحد دراین کارگروه بررسی که 840 مصوبه داشته است و تاکنون 51 درصد مصوبات اقدام، 45 درصد در دست اقدام و 5 درصد نیز اقدامی نشده است.
استان سمنان حدود یک هزار و 800 واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری دارد و دولت یازدهم برای رونق بخشی به چرخه اقتصادی تولید داخلی با توجه به رهنمودهای رهبری درباره تحقق اقتصاد مقاومتی، ارایه تسهیلات رونق تولید را از سال 95 درنظر گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار