کد خبر: 845212
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
شهردار اردبیل:
شهردار اردبیل گفت: امسال برای بهسازی خیابانها و معابر شهری اردبیل ۲۲۰ هزار تن آسفالت به ارزش ۳۰ میلیارد تومان در مناطق مختلف شهر اردبیل به‌کارگیری می‌شود.

به گزارش جوان آنلاین از اردبیل،حمید لطف‌اللهیان در جلسه بررسی و هماهنگی بهسازی آسفالت معابر شهری اردبیل اظهار داشت: به دنبال مساعد شدن شرایط جوی عملیات عمرانی در سطح شهر اردبیل از سر گرفته شده و پروژه‌های عمران شهری فعال شده تا بتوانیم با این امر گامی در راستای توسعه و آبادانی شهر اردبیل برداریم.

وی از بهسازی آسفالت معابر و خیابانهای شهر اردبیل خبر داد و افزود: همزمان با از سرگیری عملیات اجرایی پروژه‌های مختلف عمرانی در سطح شهر، زیرسازی، آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری معابر نیز آغاز  شده است که براساس پیش‌بینی‌ها و هدفگذاری‌های انجام شده 220 هزار تن آسفالت به ارزش 30 میلیارد تومان در مناطق مختلف شهر اردبیل بکارگیری می‌شود.

شهردار اردبیل بیان کرد: امسال در نظر داریم خیابان‌های سطح شهر را با توجه به اولویت‌های انجام شده به صورت زیربنایی آسفالت‌ریزی کنیم که برای این امر تمهیدات لازم اتخاذ شده تا با هزینه‌کرد اعتبارات مورد نیاز در این حوزه بتوانیم معابر و خیابانهای شهری اردبیل را بهسازی و ساماندهی کنیم.

لطف‌اللهیان گفت: از جمله معابر زیرسازی و لکه‌گیری شده  از آغاز سال نو در سطح شهر آسفالت‌ریزی میدان جهاد، میدان صنایع دستی، میدان مخابرات، تقاطع خیابان فلسطین و خیام در فاز دو شهرک سبلان، میدان قیام، خیابان عالی‌قاپو، زیرسازی خیابان جام جم و مسیر خیابان وحدت تا میراشرف و نیز از سرگیری عملیات عمرانی تقاطع نیار است.

وی با اشاره به پروژه پل قدس اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر این پروژه با 30 درصد پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی خود را پشت سر می‌گذارد که تلاش و جدیت بر این است تا این پروژه را که یکی از مهمترین طرحهای عمران شهری اردبیل بوده را با تسریع در عملیات اجرایی آن تا نیمه نخست سال آینده آماده بهره‌برداری کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر