کد خبر: 844938
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
رئیس اداره اوقاف دامغان خبر داد
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان از اسکان بیش از 30 هزار نفر در بقاع متبرکه دامغان این شهرستان خبر داد و گفت: دامغان رتبه نخست طرح آرامش بهاری را در استان سمنان کسب کرد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی میرکو اظهار کرد: طرح آرامش بهاری همزمان با آغاز سال نو در سراسر کشور اجرایی و در بقاع متبرکه استان سمنان نیز برگزار شد.
وی تصریح کرد: برنامه‌های متنوعی در قالب طرح آرامش بهاری همچون برپایی خیمه‌های معرفت و سایر برنامه‌های متنوع فرهنگی در آستان مقدس امامزادگان (ع) شهرستان دامغان برگزار شد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان با تأکید بر اینکه از جمله این برنامه‌ها اجرای برنامه سال تحویل در آستان مطهر امامزادگان دامغان بود، گفت: خوشبختانه استقبال خوبی از این برنامه‌ صورت گرفت.
میرکو با اشاره به اینکه بیش از 30 هزار نفر اسکان در بقاع متبرکه دامغان صورت گرفت، تصریح کرد: پنج مبلغ روحانی برای اجرای طرح ملی آرامش بهاری به دامغان آمدند.
وی با بیان اینکه استقبال بسیار خوبی از سوی زائران و مسافران امام رضا (ع) از بقاع متبرکه و آستان امام‌زادگان (ع) دامغان ثبت شد، بیان کرد: این مهم توفیقی برای مردم دامغان به‌حساب می‌آید.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان اضافه کرد: آستان منور امامزادگان جعفر (ع) و محمد (ع) در شهرستان دامغان محور گردشگری مذهبی هستند و حضور خوب مسافران را در این بقاع متبرکه شاهد بودیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار