کد خبر: 844935
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
مدیرعامل توزیع برق سمنان خبرداد:
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از برگزاری ششمین کنفرانس ملی شبکه‌های توزیع برق در 30 و31 فروردین‌ماه در سمنان خبر داد .
سیدمحمد موسوی زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: بیش از 1240 مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ملی ارسال شده است.

وی از پذیرش 207 مقاله برای ارائه در این کنفرانس علمی معتبر خبر داد و افزود: علاوه بر این بیش از 70 مقاله انگلیسی نیز برای ارائه در این کنفرانس پذیرفته شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با بیان اینکه در مجموع حدود 300 مقاله به صورت سخنرانی و پوستر در این کنفرانس ارائه می‌شود تصریح کرد: مقالات ارسالی توسط 215 داور کنفرانس بررسی و غربالگری شدند.

وی با اشاره به اینکه این کنفرانس طی دو روز متوالی در چهار سالن اصلی و جنبی برگزار می‌شود گفت: تمامی برنامه‌های ششمین کنفرانس ملی شبکه‌های توزیع برق در دانشگاه سمنان برگزار خواهد شد.

موسوی‌زاده در پاسخ به پرسشی در خصوص برنامه‌های جنبی این کنفرانس علمی اظهار کرد: نشست‌های تخصصی، کارگاه‌های علمی، چندین نمایشگاه تخصصی و فرهنگی و...از جمله برنامه‌های جنبی در این کنفرانس است.

وی کنفرانس ملی شبکه‌های توزیع برق را از قدیمی‌ترین کنفرانس‌های علمی و تخصصی کشور برشمرد و گفت: یک نمایشگاه بزرگ نیز برای عرضه محصولات مرتبط با موضوع کنفرانس پیش‌بینی شده که دربرگیرنده غرفه‌های متعددی در بیش از 1400مترمربع است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با بیان اینکه کنفرانس امسال در 21 محور برگزار خواهد شد اضافه کرد: تمامی محورهای این کنفرانس علمی در راستای ارتقاء کیفیت خدمات مرتبط با انرژی و پایداری شبکه‌های توزیع برق انتخاب شده است.

عضو کمیته برگزاری و دبیر اجرایی ششمین کنفرانس ملی شبکه‌های توزیع برق ضمن دعوت از اساتید دانشگاه و فعالان حوزه توزیع برق برای حضور در این کنفرانس دو روزه، اظهار امیدواری کرد که استان سمنان میزبان خوبی برای معتبرترین کنفرانس علمی حوزه توزیع شبکه‌های برق در کشور باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار