کد خبر: 844665
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
عضو ارشد جمنا:
عضو ارشد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: صحبت از گزینه نهایی اصولگرایان برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری زود است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، زاهدی در سفر به اردبیل و در جمع احزاب و گروه‌های اصولگرا در اردبیل اظهار کرد: بعد از مجمع دوم در 17 فروردین، پنج گزینه اصولگرایان برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری اعلام می‌شوند که در مراحل بعدی و تا مناظره‌های انتخابات، از بین این پنج نفر گزینه نهایی که مورد تأیید تمام گروه‌ها و جریان‌های اصولگرا و جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است، معرفی می‌شود.

وی به هم ریختگی جریان مقابل اصلاح‌طلبان را یادآور شد و تصریح کرد: وضعیت اصلاح‌طلبان با توجه به اقبال کم مردم از روحانی در انتخابات پیش رو در هاله‌ای از ابهام فرو رفته و بعد از جمنا، آنها دچار سردرگمی شدند تا اختلاف درونی خود را به نوعی با همراهی کاندیدای پوششی روحانی ترمیم کنند.

عضو ارشد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: ‌براساس نظرسنجی‌ها ناکارآمدی دولت روحانی در عین حال که اصلاح‌طلبان را به سمت یک شکست واقعی در انتخابات 29 اردیبهشت ماه سوق می‌دهد بلکه فضایی را فراهم کرده تا اصولگرایان بتوانند از فضای به وجود آمده بهتر و بیشتر استفاده کنند.

زاهدی به ظرفیت‌های کشورمان در تحقق اقتصاد مقاومتی و توانمندی‌ها در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: ما تاکنون نتوانستیم این امکانات و منابع انسانی و خدادادی را در مسیر بهتر هدایت کنیم که تصمیم بر این است تا براساس آمایش سرزمینی بتوانیم ضعف‌ها و کاستی‌های استان‌ها را در دوره جدید ریاست جمهوری برطرف کنیم.

وی همراهی تمام گروه‌های اصولگرا به ویژه جبهه پایداری و حامیان احمدی‌نژاد را با جمنا در پیروزی نهایی در 29 اردیبهشت ضروری خواند و بیان کرد: به هیچ وجه حرکت ما با حرکت طرفداران و حامیان احمدی‌نژاد در تضاد نخواهد بود و ما به اجماع کامل امیدوار هستیم.

زاهدی اجرای برجام را متضمن هزینه‌های سنگین توصیف کرد و ادامه داد: نه تنها برجام قفل تحریم‌های بانکی را نشکسته بلکه به تضعیف توانمندی داخلی و همچنین عقب‌نشینی از برخی اقتدار علمی و فناوری نوین منجر شده در حالی که ما به شدت نیازمند اقتدار همراه با تعامل هستیم.

وی سیستم بانکی و مالیاتی کشور را معیوب و قاچاق کالا را به ارزش 20 میلیارد دلار از آسیب اقتصادی کشور توصیف کرد و گفت: بی‌عدالتی اقتصادی و اجتماعی در چهار سال اخیر زیاد شده و بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی نیز دچار رکود و ورشکستگی شدند.

زاهدی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: ما به اقتصاد شیشه‌ای و شفاف‌سازی بسیاری از امور معتقد هستیم و بر این باوریم در شرایط کنونی با آمایش سرزمینی مناسب و تقویت نظام ملی نوآوری و مهارتی می‌توان حلقه مفقوده بین عمل، ایده و محصول را به درستی پیدا کرد.

نماینده مجلس دهم اظهار کرد: رئیس جمهور آینده قطعاً نه تنها از تشکیل کابینه تعاونی باید به شدت پرهیز کرده بلکه براساس کارآمدی و توانمندی افراد نسبت به تشکیل کابینه اقدام کند.

وزیر سابق علوم تصریح کرد:‌ روحانی در چهار سال عملکرد خود نمره قبولی از مردم نگرفته و نه تنها به 446 وعده خود عمل نکرده بلکه با رویکرد ضعیف خود سبب شده تا مشکلات جامعه روز به روز بیشتر باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر