کد خبر: 844067
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:
مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت: در دوازدهمین روز از فصل بهار امسال میزبان ۴۸ هزار و ۹۳۵ نفرروز از مهمانان نوروزی در استان بوده‌ایم که این موضوع یک افتخار بزرگ برای ما محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، احمد ناصری در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: در دوازدهمین روز از فصل بهار امسال میزبان 48 هزار و 935 نفرروز از مهمانان نوروزی در استان بوده‌ایم که این موضوع یک افتخار بزرگ برای ما محسوب می‌شود و تمامی اهداف ما ارائه خدمات مطلوب به آنان بوده که امیدواریم به تمامی این اهداف جامه عمل بپوشانیم.

وی با اشاره به اینکه استان اردبیل افتخار میزبانی مسافران نوروزی از بسیاری از استانهای کشور را داشته است، افزود: مسافران نوروزی از استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، تهران، گیلان، زنجان، کرج، قزوین، گلستان و کردستان امسال میهمان افتخاری ما بوده‌اند که امیدواریم توانسته باشیم مطالبات و خواسته‌های آنان را برطرف کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: 5 هزار و 439 خانوار فرهنگی امسال در استان دارالارشاد اردبیل اسکان یافتند و از اینکه این استان را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده‌اند بسیار خوشحالیم و امیدواریم بتوانیم با برطرف کردن کم و کاستیها از این پس شاهد جلب رضایت مسافران و مهمانان نوروزی باشیم.

ناصری بیان کرد: داشتن اخلاق و رفتار مناسب از اولویت‌های اصلی آموزش و پرورش استان در ارتباط با پذیرش مهمانان فرهنگی بوده که امیدواریم با مبنای کار قرار دادن اخلاق‌مداری و استقبال مناسب و شایسته از مسافران و گردشگران فرهنگی بتوانیم خاطره‌ای خوش از سفر به استان اردبیل را برای آنها رقم بزنیم و  بتوانیم خواسته‌های آنان را برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: طبق آمار به دست آمده مشخص شده که در ایام تعطیلات نوروزی امسال بیشترین پذیرش از استان آذربایجان شرقی در پایگاههای اسکان شهرستان سرعین بوده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر